Discussie: Meldingen aan Modje
Los bericht bekijken
Oud 21 December 2017, 20:05   #8538
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
In alle eerlijkheid, het waren 3 personen. Ik zie maar één persoon die er echt moeite mee heeft tot nu toe.
Ik bedoelde de persoon die vaak met gevolg een bericht weghaalt is er eentje, Desperado.
Hoeveel forumleden wel of niet moeite met een verkorte edit-tijd hebben weet ik niet.

En er zijn fora waar je best lang je bericht mag wijzigen, dagen, of zelfs altijd, net als computeridee tot op een paar jaar geleden, en ik meen (?) dat ook jij er toen om vroeg om die tijd te beperken. Ik heb al geprobeerd uit te leggen dat het eigenlijk ook jezelf beperken is:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter
... dan is een edit-tijd van 24 uur een 'gevangenis', want als zijn reactie op een (weggehaalde) reactie als nonsens achterblijft kan hij die eigen reactie eventueel niet meer weghalen. Dit probleem los je niet op door die edit tijd korter te maken...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger
En ja sorry, nogmaals als je een dag nodig hebt om echte fouten (niet zijnde taalfoutjes) te corrigeren, is het toch beter om teksten meteen nog eens door te lezen zoals iedereen doet, of gewoon te accepteren dat je een foutje hebt gemaakt en een correctie plaatsen, zoals men op de meeste forums zal moeten doen, als het echt een erge fout is. Fouten maken doet iedereen dus dit is eigenlijk een non-argument.
Zeker geen non-argument; in een aparte reactie terugkomen op een eerdere om jezelf te corrigeren komt de leesbaarheid van een topic absoluut niet ten goede, daarom doe ik het liefst corrigeren binnen hetzelfde kader, desnoods met een eigen geplaatste 'Edit:'-regel mocht dat nodig zijn om latere reacties van anderen niet te doen verdampen. En daar was het om begonnen.
.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 21 December 2017 om 20:11
erikdenhouter is nu online