Los bericht bekijken
Oud 1 January 2019, 12:53   #50
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burgkop Bekijk bericht
Oliebollen al op??
....
Veilige jaarwisseling.
AH appelflappen waren om tien uur al op, maar met een fles wijn zou ik wel eventjes vuurwerk bekijken.... ergens rond half elf snoesde ik (blijkbaar) in en werd een half uurtje in 2019 wakker. De eerste misser, zo vroeg in het jaar al.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Van een aantal Radeon AMD kaarten en ook de in de cpu ingebouwde grafische chips heeft AMD geen drivers geregeld voor Windows 10.
Dat soort kaarten en chips zal een jaar of 10 oud zijn.
(Geldt ook voor NVidia)
Ik heb geen idee meer hoe MS met die verschillende uitgaven van Windows omgaat, maar kan het zijn dat een latere build support kan gaan missen voor een apparaat wat een eerdere build wel had ? Net als versies van Windows in vroegere dagen ?
En mijn vraag is ook of Windows dat dan netjes meldt, of gewoon het beeld op zwart zet zoals nu bij burgkop.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burgkop Bekijk bericht
Kaart eruit gehaald, zat inderdaad aan de onderkant lekker met stof.
Zat niet erg vast, kon zo met beetje lucht weggeblazen worden.
Het wil meestal dat er ook vet op de ribben terecht komt, en dat doet volgend stof makkelijker plakken. Vandaar dat ik hem 'graag' uit elkaar haal om te ontvetten.

Sommige fans lopen gewoon vast. Je zou eens kunnen kijken wanneer dat ding erg koud is, of deze direct gaat draaien wanneer je de spanning er op zet. Misschien kan je er zelf 12 V op zetten.