Los bericht bekijken
Oud 19 December 2018, 20:41   #5
burgkop

burgkop's schermafbeelding

Standaard

@ BlackTiger daar zou het goed moeten staan, zie screenshots.

Zoals ik eerder aangaf had ik ook een heleboel mails gehad over; of ik wel de eigenaar ben.
Ik snap daar de ballen niet van wat je nu juist wel of niet moet aanvinken, voor mij zo onduidelijk als ik weet niet wat.
Vooral de berichten dat er is ingelogd.
Daar waar ik kan kies ik ervoor dat ik het herken natuurlijk.

Er staan ook verschillende e-mails over.

Op de site van Google kan ik gewoon inloggen, heb een snelkoppeling gemaakt.
Maar gewoon eerst naar google kan ook, geen melding voordat ik bij de mail kan, uiteraard wel ww. invullen.

Wat ik met die link moet https://devanswers.co/allow-less-sec...-gmail-account ? ik kan daar even niets, zal wel iets verkeerd doen.

Ik heb een stuk of 10 accounts, dat is door de jaren heen altijd het probleem: zoals in het oude Outlook Express en Windows Mail (Vista), alle accounts bij elkaar, overzichtelijk.
Ik was ook al eens bezig geweest met andere e-mail cliënts, maar vond geen makkelijke voor mij, of er was weer geen spellingscontrole in

Ik had eigenlijk zelden problemen met Windows Mail in Windows 8, was er altijd verbaast over dat ik het weer makkelijk aan de praat kreeg.

Maar de laatste tijd met al die Google beveiligingen .......... daar ben ik niet blij mee.
Ook niet over dat steeds toestemmingen moeten geven om google te gebruiken, steeds wordt dat blijkbaar in de pc uitgezet.

Heb nu pas BitDefender erop staan, gekocht voor 10 apparaten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot bovenste helft.jpg‎ (111,0 KB, 3x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot onderste helft.jpg‎ (86,2 KB, 3x gelezen)