Los bericht bekijken
Oud 27 December 2012, 22:51   #18
anoniem33562
Guest

Standaard

Tegenwoordig heb je gewoon een goede allround beveiliging nodig. Voor het bezoeken van websites, blogs, internetbankieren, e-mailverkeer, netwerk, phishing, inbraak noem alles maar op, is dit een vereiste.

Ik heb nu meer dan tien jaar ervaring met Norton Internet Security/360 en ben er zeer tevreden over en ik heb geen problemen en kan doen wat ik wil op mijn pc. Aanvullend scan ik met MBAM. Als je een beetje oplet, dan kost deze tussen de 30,- en 40,- en een oude versie mag je altijd gratis updaten naar de nieuwe versie (onder > Help en ondersteuning).

Ik hoef nergens reclame voor te maken, maar ik waarschuw mensen wel, want het komt steeds vaker voor dat banken bij een onvoldoende beveiliging weigeren schade te vergoeden. Natuurlijk moet jezelf natuurlijk nooit pincodes, TAN-codes e.d. aan derden geven. Aan niemand en ook niet aan 'bankmederwerkers' die je bellen. Lees ook 3 maal kloppen.

Ik heb met NIS ook weinig werk en een dergelijk programma moet de problemen voor mij oplossen. Daar betaal ik immers voor. Ik heb er ook geen werk mee. Zorg ook dat al je andere software up to date is. Windows zeker. Tools voor updates/patches zijn FileHippo.com en Secunia PSI.

Laatst gewijzigd door De Hulk : 27 December 2012 om 22:54
  Met citaat antwoorden