Los bericht bekijken
Oud 26 December 2018, 23:06   #35
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Ik kan de update geschiedenis checken, maar heb geen flauw idee wanneer dit begonnen is. Al een tijd geleden heb ik het ooit gemerkt, maar omdat het soms goed ging en het maar erg weinig gebruikt wordt, zou ik ook niet meer weten hoe lang.

Ik heb overigens bij Msconfig eerst toepassen en dan OK gedaan, doe ik standaard al sinds Win95 als toepassen ergens bij staat. Maar dat hielp dus niet.
Zoals ik iets verder schreef als ik minimaal 1 service dan uitschakelde met die beperkte opties actief, dan bleef het bolletje wel daar staan na de herstart.

Hmmz... ik kan wel standaard video gebruiken, maar dan moet ik nadien zeker steeds alle icoontjes op 't bureaublad weer op de juiste plek zetten.
En stel het blijkt nVidia te zijn, dan zou ik het toch ook kunnen testen door nVidia in het context uit te schakelen of niet?

Van de andere kant... als het nVidia is... wat dan? Want dan kan ik het uitschakelen maar als je dan weer van die instellingen gebruik wilt maken moet je er maar aan denken dat je het weer aan moet zetten of hoe kom je er anders bij?

Dan probeer ik liever eerst of dat truukje met eerst een directory eigenschap bekijken en daarna drive eigenschap blijft werken.
Zo ja dan is het mij ook goed.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden