Los bericht bekijken
Oud 7 April 2019, 14:04   #18
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Via het laatste telefoontje wat ik had, kon dat niet, slechts voor 1 tv de mogelijkheid om op te nemen.
Ohja, dat klopt, dat kon eerst wel maar sinds kort niet meer.

Er is wel nog een andere mogelijkheid indien je nog een ouder abonnement hebt met een smartcard. Als je nog een oud Ziggo mediaboxje hebt dan zal dat nog wel het geval zijn.
Dan kun je dus zo'n Mediabox XL nemen voor op te nemen. Daar hoeft geen smartcard in, wel duidelijk aangeven dat ze je smartcards met rust moeten laten omdat je die nog nodig hebt.
Via Marktplaats koop je dan voor een paar tientjes een Humax IRHD 5300C, 5550C of een Cisco 8485. De 5300C (let wel op dat je de IRHD hebt dus met HD erbij) heb ik al voor een paar tientjes op Marktplaats zien staan.

Daar kun je dan je smartcard in gebruiken en dan heb je een tweede ontvanger waarmee je ook kunt opnemen.
ALLEEN EIGEN SMARTCARDS! Koop geen smartcards meer over van anderen, die worden niet meer overgenomen en/of geactiveerd. Alleen met een CI module bij Ziggo krijg je nog een smartcard of bij bepaalde ontvangertjes.
Smartcards al in je eigen bezit en geregistreerd blijven wel gewoon werken.

Citaat:
Dan heb je nog een heel oud Abbo , dat gaat dus verdwijnen .
Te zijner tijd misschien. Eerst wordt nog overal het analoge signaal uitgeschakeld.
De oude abo's blijven voorlopig nog bestaan. Hoe lang is me niet bekend.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden