Los bericht bekijken
Oud 26 December 2018, 16:54   #23
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Wat ik nu vervelend weer vind is dat in Windows die MSconfig niet blijft staan naar waar hij mee is opgestart.
Had nu gekozen voor selectief starten en alleen services, dan moet ik dus herstarten zegt ie. Dat doe ik en kijk weer in msconfig en dan staat het bolletje weer bij "normaal starten"
Ga ik bij selectief starten kijken, staan daar de services en de opstart dingens uitgeschakeld, terwijl ik alleen de opstartdingens had uitgeschakeld.

Ik blijft die W10 maar een raar ding vinden. Zo is niet te zien of hij inderdaad selectief is opgestart want dat weet ik nu dus niet.

Wat ik nu heel veel tegen kom in mijn logboek is dit:
Code:
De server {1EF75F33-893B-4E8F-9655-C3D602BA4897} heeft zich niet binnen de vereiste termijn bij DCOM geregistreerd.
Van diezelfde 1EF7 dus exact dezelfde melding veel keer.
Maar dat kan dus komen omdat er selectief is opgestart.

Overigens deed hetzelfde probleem zich nu ook voor. Dus zou je bijna zeggen dat het aan een van de services zou moeten liggen.
Ik ga eens selectief opstarten en dan al die Acronis services uitzetten, ik blijf toch het vermoeden houden dat die er wat mee te maken heeft.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden