Los bericht bekijken
Oud 5 February 2015, 13:49   #6
Esceha

Standaard

Met meer dan 30 jaar zeer intensieve computer ervaring (vanaf Kaypro II als dat u iets zegt) inclusief bij een bedrijf dat alles doet op het gebied van gedrukte-, en elektronische communicatie en automatisering en nu als gepensioneerde soms nog tot 10 uur per dag (waarbij ik het niet heb over spelletjes, want dat heb ik nog nooit gedaan) ben ik zo vrij te stellen dat niet het gebruik van meerdere opschoon-, en/of register controle programma's de oorzaak zijn van het merendeel der problemen die men ondervindt. Het bezoeken van inferieure sites, zomede het illegaal downloaden van programma's met serienummers, en ook het van elkaar overnemen van vervuilde privé computers van films en muziek is verreweg de grootste oorzaak.

=> Overigens heb ik opeens al weer een aantal uren mijn normale (grote) pijlaanwijzer. Ik heb dat nog niet gemeld, aangezien ik eerst even wil afwachten.

Niet terzake doch wellicht interessant om te melden is dat ik vanaf datzelfde moment geen Mp4 files meer kon afspelen. Via Interrnet las ik het advies om K-Lite decoders te downloaden. Heb ik gedaan en weer verwijderd omdat ik in mijn onschuld begon te denken dat het separaat ontstane probleem met de muis-aanwijzer wellicht daarmede te maken zou kunnen hebben. Heeft het echter niet, want na directe verwijdering van die codecs spelen de Mp4 files als vanouds normaal af.
Esceha is offline   Met citaat antwoorden