Los bericht bekijken
Oud 28 March 2018, 19:13   #6
anoniem14733
Guest

Standaard

Erg jammer want eigenlijk is het gewoon gepruts, men hoeft in zo'n forum nauwelijks tijd en kosten te steken, zeker niet met zo'n goede vrijwillige medewerker als jij.
In de afgelopen 8 jaar heeft men er ook nauwelijks geld in gestoken en het liep toch prima vanzelf.

Het was hier een heel gezellige club en Techcafé heeft niets van een forum weg. Niet qua layout en niet anderszins.

Ook van mijn kant het beste aan iedereen, we hebben samen leuke tijden gehad en het was mijns inziens echt gezellig en op een leuke wijze samenwerken om problemen van anderen op te lossen.

Moderator: Hartstikke bedankt voor alle fijne inzet al die jaren.

@Foobar: Het is een kleinigheid om een mysql backup te maken. De merknaam is een beetje een dingetje.
Maar het zou wel heel mooi zijn als Reshift er in mee zou gaan.
Ik heb nog een oude vBulletin 3.8.7 versie die je zo lang zou kunnen gebruiken en ben graag bereid te helpen met technisch beheer. Die oude vBulletin versie zou het overzetten van een eventuele backup wel erg vergemakkelijken.
Dus als je iets gedaan zou kunnen krijgen, liefst met behoud van deze schat aan informatie op dit forum (ook de retro info die er op staat), dat zou geweldig zijn!

Mocht het niet lukken, toch allemaal bedankt voor de gezelligheid en leuke tijd al die jaren!

P.s. Ik hoop dat er nog tijdig een datum bekend wordt wanneer de boel op slot gaat. Kunnen we daar nog een beetje rekening mee houden.

Laatst gewijzigd door BlackTiger : 28 March 2018 om 19:17