Los bericht bekijken
Oud 11 November 2006, 08:25   #10
anoniem20214
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door America Bekijk bericht
Beste Jos,

Niet alleen Sony maar ook andere laptop leveranciers leveren tegen betaling een installatie c.q. recovery CD.Er zit op elke laptop een recovery tool op een aparte partitie geinstalleerd.Je kan je pc formateren door de recovery op te roepen en de keuze te maken herstellen of nieuwe installatie.

Natuurlijk kan ik je onbegrip wel volgen je denkt een complete Windows Cd erbij te krijgen maar dat is bij A merken vaak niet het geval en ze doen dan ook niets illegaal.

Hoop dat ik ej een beetje heb kunnen helpen.Mijn advies is koop de recovery Cd bij Sony en je probleem is opgelost.

Succes John
Bedankd John voor je reactie,maar je hebt gelijk het is een recovery en dus haalt hij heel windows weg de partities laat hij staan.
Ik heb nu de home en xp versie opgehaald maar vele zullen niet zover komen en bliven met heel die partitie zitten van let op 8 giga sony player dvd video noem maar op.
Ik heb er ook geen drivers bij maar die staan er ook op.
Ik vindt het een slecht iedee om een revovery cd te gaan kopen,deze kun je nl gewoon branden .
Microsoft zegt trouwens dat ze wel degelijk de cd home erbij moeten leveren je hebt nl betaald het nr staat wel onder je LT.
Maar dit zoek ik nog wel eens goed uit groetjes Jos
  Met citaat antwoorden