Los bericht bekijken
Oud 12 October 2006, 14:31   #7
anoniem20214
Guest

Standaard helemaal geen xp cd,voor profs

Beste kenners

Ik zit in echt zwaar weer heb een sony laptop geen goed koop ding,dit terzijde.
Sony weigerd de xp cd te leveren ze zeggen ja er zit een partitie op je LT,ja een van 8 giga
met allerlei trailware tot norton toe voor 6mnd wow.
Microsoft gebeld klacht ingediend maar sony blijft bij haar besluit wij rekenen de cd wel zie nr v.d cd onder de LT maar de cd kryg je lekker niet.
Dan staat er op de VIO site sony raad xp pro aan wat staat erop xp home.
Weet iemand waar de kale xp cd staat in welke map of kent een andere truc deze toch eraf te halen???By the way haast ieder merk gaat nu zo te werk maar sony maakt het wel erg bont door ook geen recovery dvd`s te leveren bij een LT van 15.00
Ik weet wel dat er een truc is om de pc te laten denken dat de instal cd in je lade zit,zodat je niet steeds je install cd erbij hoeft te halen,alleen om de reden dat wanneer je xp erover heen wil gooien ivm foutjes en de rest in tact wil houden wil ik de cd heel graag hebben.
Sony`s verweer is ja dan kan je kopieeren microsoft je doet maar een eind copy`en wat je wilt als je het maar in je huis houdt en niet verspreid nergens kan ik op het web het andwoord vinden maar als het erop gezet is moet het er ook weer af kunnen.,nog een verweer van sony je kan toch recovery dvd`s maken,ja wel zelf legen kopen he die zitten er niet bij maar daar recover je ook werkelijk mee je bent dan alles kwijt en moet dan alles met je backup terug zetten.
Al met al is het ook een princiepe kwestie geworden ik denk ervoor betaald te hebben wat volgens microsoft ook zo is en hoop er ook andere mee te kunnen helpen als ik weet hoe ik een cd verkrijg,degenen die het andwoord heeft ben ik zeer erkentelijk groetjes Jos
  Met citaat antwoorden