Discussie: foutcode 41
Los bericht bekijken
Oud 14 September 2011, 18:25   #7
Slater
Guest

Standaard

Als jullie die topic goed hadden doorgelezen van de TS, dan weet je als de computer ineens uitgaat, en je de site van microsoft leest, dat het bijna wel zeker om een stroomstoring gaat.
En Erikdenhouter, je kan me nog veel meer vertellen, maar een bios updaten en geheugenstrippen er uit trekken is sowieso al geen oplossing in dit geval en nog gevaarlijk ook.
Je kan er natuurlijk van alles bij halen, en overal om de hete brei heendraaien, maar dat is gewoon waar Erikdenhouter, en dat heeft niks met beledigen te maken.
Maar ik zie al wel dat het hier niet echt normaal is, aangezien jij gevaarlijke oplossingen biedt die niet eens met het probleem te maken hebben.
Knap zijn de mensen die dat met een boel blabla onder laten sneeuwen, en proberen van die kern af te wijken.
En verder, als je zo mensen helpt Erikdenhouter, vraag ik me af wat jou bedoeling is, snap je dat?
Want als je op een hele aardige manier verteld, en daar blijf ik bij, hoe iemand zijn eigen laptop naar zijn grootje kan helpen, dan moet jij je zelf maar eens afvragen of jij wel geschikt bent om mensen met dit soort problemen bij te staan, wat je intenties ook zijn.

En verder, uiteraard moet je dat alles zelf weten.
Maar russisch roulette spelen met andermans laptop, dat wil niemand.
En als je dan in zo'n geval het niet weet, dan kan je beter niet helpen, aangezien je in mijn ogen met zo'n oplossing er geen bal verstand van hebt, en heb je dat wel, dan doe je het er om.
En als het dan een soort welles nietesspel wordt, dan met mensen die daar weer zo nodig op moeten reageren, tja, dan mis je toch een boel van de kern, en draait alles er om heen zoals deze planeet om de zon draait.
En mochten je intenties niet zo zijn om andermans spullen te beschadigen dan zeg ik, Erik, beste vent, denk goed na wat je als oplossing biedt, want deze was killing.

veel succes verder.

Laatst gewijzigd door Slater : 14 September 2011 om 19:30