Los bericht bekijken
Oud 26 December 2014, 12:58   #19
anoniem22217
Guest

Standaard

Er zijn bepaalde dingen die 'ik' standaard vanaf boot-up aan heb staan, AVG, Windows firewall, Thunderbird v mail en Google Chrome met een 20'tal tab's de extenties Ghostry, Adblock Adblock +, VGet, IPFuck nu IpFlood en taal extensies. Er word wekelijks gescand door AVG en standaard bewaking van websites en mail en met MBam hetzelfde.
Ik raak door de Google Cloud opslag niets van mijn internet instellingen kwijt en maak met Mozbackup wekelijks een backup van Thunderbird welke in zowel op de PC als in Dropbox (heb inmiddels 59 Gb ruimte daar) en op OneDrive en Gmail Cloud drive bewaar de laatste 2 backups bewaar ik en de 3'e met de oudste datum gaat er steeds af, verder backup ik mijn documenten en foto's map op dezelfde manier alleen komen daar alleen de nieuwe documenten en foto's bij.

Misschien is het oever de top maar het zou verstandig zijn voor personen met een computer om dit soort maatregelen te nemen, ik heb nu nog mail mappen met mail van 1998 en een volledig adresboek van voor die tijd.

Je voorkomt er '' ellende'' zoals TS in o/a dit topic mee voorkomen.
Zalig uiteinde gewenst en hopelijk nog vele fijne probleemloze PC nieuwe jaren.
  Met citaat antwoorden