Los bericht bekijken
Oud 23 December 2014, 20:01   #13
anoniem16937
Guest

Standaard

@stroke33: Ik heb al enkele weken dit probleem bij deze site. MBAM gebruik ik al jaren die heb heb ik meteen laten scannen en die heeft niks gevonden, altans niet wat hiermee te maken heeft. Ik gebruikte toen Avast Antivirus en ook die had ik laten scannen en ook die vond niets verdachts. Sinds kort gebruik ik 360 Total Security (aangeprezen door CID van een paar maandjes geleden) als antivirusscanner en ook die vind geen problemen.
Om dan meteen met de 'laatste reactie'van Anacho door te gaan: Ook jouw adviezen van scans had ik laten doen. ADWcleaner had ik meteen al z'n scan laten doen en op laten ruimen wat deze gevonden had. ook EEK gebruik ik al jaren als extra scanner en ook deze al een keer een zgn. snelle scan uit laten voeren en zelfs ook al een zgn. diepe scan. Bij beiden is er niets gevonden en blijft mijn probleem ontstaan.
Ik ga zelf nu wel wat sterker denken in de richting dat het iets met mijn IP te maken heeft.

@Ancho:
Zoals gezegd had ik dus Firefox gedownload. Ik heb vervolgens gedaan wat je vertelde en in Firefox op de 3 streepjes geklikt en daarna op het zogenaamde 'puzzelstukje'en daarna op 'Extensies'. Helaas krijg ik GEEN links te zien die me oa doorverwijzen naar het zogenaamde IPFlood. Het enige wat ik te zien krijg is iets over mijn virusscanner 360 Total Security. Dat zou ik dan in of uit kunnen schakelen. Hoe kom ik dan bij die genoemde link? Moet ik mijn virusscanner geheel uitzetten of zo? Of is er een andere manier om bij IPFlood te komen? Want tot nu toe lijkt me dit misschien de oplossing.

Oh ja...heb nogmaals alle adviezen ter harte genomen en heb alle scanners nogmaals laten scannen. Zoals mijn eigen virusscanner,MBAM,EEK,ADWcleaner en ook Ccleaner en het probleem blijft helaas.
Nog enige suggesties zijn van harte welkom natuurlijk.

dank alvast voor jullie reacties
  Met citaat antwoorden