Los bericht bekijken
Oud 4 January 2012, 09:54   #4
anoniem52729
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
In dit geval zou ik de leverancier - van de winkel - verantwoordelijk stellen. Hoog opspelen. Zeggen dat je geen vertrouwen meer hebt in de reparatie van de laptop en een nieuw exemplaar eisen. Je mag een deugelijke laptop verwachten bij aanschaf en als deze 2 x ter reparatie is weggeweest, zonder dat je zelf schuldig was aan het defect, mag je een nieuwe eisen. Je kunt ook nog de tijd dat ie weg is geweest aftrekken van de garantieperiode. Mocht je de laptop nog een kans geven, dan nu goed de data van de afgelopen verschillende gebeurtenissen noteren en niet nog eens ter reparatie laten wegzenden.
Een kennis had een probleem met een laptop, koopt vaker bij dat bedrijf (en dat helpt, want ze raken een goede klant kwijt) paar keer ter reparatie weggeweest. Ook een compleet nieuw moederbord er in en nog steeds terugspringen in de tijd naar een oude datum, waardoor bijvoorbeeld Windows updaten niet mogelijk was. Stevig opgespeeld... zeggen dat je er desnoods juridisch werk van maakt en ook doen. Een nieuwe laptop meegekregen, ander merk, want het oude merk hadden we ook geen vertrouwen meer in natuurlijk.
Dat was nog eens service!

(Niek: ik zie geen link van een pdfje...???)
Ik heb bij de derde keer dat ik hem moest terugsturen al gevraagd om een nieuwe, maar de zeiden dat dit niet kon. En ik moet toegeven dat ik heel makkelijk af te schepen ben aan de telefoon, dus...
  Met citaat antwoorden