Los bericht bekijken
Oud 21 November 2012, 19:27   #5
Feniks60

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Goedkoopste is 84 euro: http://tweakers.net/categorie/404/be...uhN3PxjtoLTWNw

Onder de 50 euro ga je in een normale winkel niet vinden, dan heb je gegarandeerd een illegale versie te pakken. Wat misschien een mogelijkheid is, vermits je zelf of een van je kinderen naar de middelbare school gaat, is goedkoop een licentie kopen via slim.nl. Dat geldt ook als je MBO studeert. Als je HBO of WO studeert ga je naar surfspot.nl. Beide sites zijn eigenlijk hetzelfde en je vind er veel software met hoge kortingen. Mocht je studeren kijk dan ook eerst even of je instelling is aangesloten op MSDNAA, in dat geval kun je zelfs gratis een licentie krijgen voor Windows-besturingssystemen.

EDIT: Windows licenties zijn altijd voor 1 pc. Tenzij je een volume-licentie koopt, maar dan moet je weer een bedrijf zijn met minstens een dozijn pc's wil het interessant worden.
O, maar ik zit nog in de 2e, in de brugklas (want wij hebben een 3-jarige brugklasperiode), dus dat gaat niet werken denk ik. Maar ik las net een andere thread over iemand die een laptop met windows 7 had, en daar ook de activation key voor had. Als ik het goed begrijp kun je dan via de Microsoft website windows 7 downloaden en dan zo alles activeren? Maar ik heb ook een laptop met Windows 7 pre´nstalled gekocht, zou ik de activation key dan moeten hebben of zou ik die dan kunnen opvragen?
Feniks60 is offline   Met citaat antwoorden