Los bericht bekijken
Oud 28 July 2014, 17:39   #15
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Als je een "alles in een"abo hebt ,dan heb je die code waarschijnlijk al een keer thuis gestuurd gekregen . Tenminste ziggo deed dat wel.
Maar dat werkt alleen ,als je tenminste niet hebt aangegeven dat er met jou modem niets gedeeld mag worden.
Niets van dat alles, geen idee waar je het over hebt....
Ik heb alleen coax kabel met modem, en mijn eigen router (waarvan nu de radio (WLAN) nog steeds uit staat). Ooit met het goedkoopste UPC pakket begonnen (5 MB dacht ik), en in de vaart der meelopers gesleurd naar hogere sferen (ik heb onderweg b.v. een telefoon aansluiting erbij gekregen), en zit nu op 25 MB down en 1 MB up. Een naam heeft dat pakket geloof ik niet.

En een router heeft UPC hier ook niet geleverd, hoe zou ik iets moeten kunnen delen ?

De SIM kaart afmetingen... die worden bij de Kijkshop (in hun etalages) wat vreemd weergegeven als je het vergelijkt met hoe de formaten genoemd worden op WikiMedia:
365px-GSM_Micro_SIM_Card_vs._GSM_Mini_Sim_Card_-_Break_Apart.jpg
Bij de Kijkshop staat meestal: " SIM kaart: mini (Standaard) "
En als dat er niet staat is het: " SIM kaart: micro "

Ik denk dat zij met 'Standaard' dus wel iets anders bedoelen en niet die grote die je denk ik in sateliet-ontvangers e.d. ziet.

(Ik heb de mini, daar begon het ooit mee, en nog steeds hebben veel nieuwe mobieltjes dat formaat, alleen de smartphones hebben snel een micro)

Als je kleiner nodig hebt zijn er inderdaad malletjes te vinden op Internet om ze voorzichtig op maat te knippen.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 28 July 2014 om 18:06
  Met citaat antwoorden