Los bericht bekijken
Oud 9 December 2010, 23:41   #10
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
zeiden minder jonge mensen ook van..... die zijn gestoord ofzo.
Dat is toch een andere situatie. De mensen vonden een ons toen gestoord omdat we met computers werkten, ondanks dat toen al duidelijk was dat de computer de toekomst had.
ICQ en MSN zitten op een ander niveau van vergelijking. Het is feitelijk hetzelfde, ICQ heeft zelfs wat extra opties, zoals onzichtbaar staan voor mensen, terwijl je tegelijkertijd mensen in een lijst kunt zetten die je dan toch kunnen zien (da's iets heel anders dan blokkeren). Maar men rende de rest maar achterna op msn "want iedereen zit op msn". Terwijl de oorzaak daarvan meer luiheid en onwetendheid was dan iets anders.
Dus ik vind het een beetje appels met peren vergelijken als je de oudere generatie van toen gaat vergelijken met icq gebruiker van toen.

Of ik oud ben hangt af van degene die het vergelijk trekt. Jonge gasten zullen zeggen dat ik oud ben, oudere mensen zullen zeggen dat ik nog jong ben. Ik zit een beetje in het midden zou je kunnen zeggen. Van 1963 dus tel maar uit.

Bij ons zie je niets over ziekenwagens op twitter, maar daar hebben wij de P2000 pagina dan weer voor. Maar het zal met Twitter ook nog wel komen.
Ik accepteer ook en laat ook doen, wetende dat het vanzelf wel een keer ophoudt. Het is puur de noodzaak van anderen om interessant te doen en te laten weten wat ze aan het doen zijn. En de nieuwsgierigheid van anderen wat anderen aan het doen zijn, ook al is het de grootste onzin.
Klaarblijkelijk heeft men door het individualisme niets beters te doen.

Edoch, een prijsvraag uitschrijven door iets als CID op Twitter... nee dan ga je mensen er naar toe pushen. Zet het dan op meerdere manieren weg, dus op Twitter en op de website.
  Met citaat antwoorden