Los bericht bekijken
Oud 19 January 2019, 21:43   #86
anoniem13515
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Alleen voor 3.5" HDD/SSD, niet voor 2,5".
Maar je moet wel eerst de kaart fysiek op een interne SATA poort aansluiten, dus die ben je dan kwijt.

" Please note that the internal 7 pin SATA connector need to be connected to motherboard when using the external Power eSATA port.
* No additional power required for 2.5" HDD/SSD via Power eSATA port.
* Bus-powered mode and no external power required for most of peripherals.
* 4 pin power connector available for some high current consumption peripherals. Please note that for 3.5" HDD/SSD there is additional power required. (4 pin Molex power connector on card can be used.) "

Ik lees dat eSATAp ook gecombineerd met USB bestaat (of altijd al zijn ?) dus de USB plug zou er dan ook in moeten passen.
.
Beetje ingewikkeld voor mij.
Zoveel kabels.
Ik wil die usb 3 met de grote stekker verbinden naar de voorkant om af en toe bijv. extern even een 4 tb schijf aan te hangen, die heb ik in het kleine en grote formaat.
In het verleden kreeg ik wel altijd de melding dat het sneller kan.dus er moet stroom op en een sata kabel naar het bord?

Ik heb nog een kaartje, lijkt op deze https://cdn.tz.nl/wp-content/uploads...131c326b_3.jpg daar had ik wel een aansluiting naar het bord.
Snap daar het nut niet van, 2x usb3 extern, geen voeding, en 2x sata intern, nu denk ik dat het gewoon 2 extra sata aansluitingen zijn.
Vervelend dat ik dit nu niet weet, zal eens zoeken of ik de doosjes kan vinden, kan nu niet op computer.
Wil het uiteraard niet verkeerd aansluiten.
Heeft misschien nooit goed gezeten, kwam altijd sata te kort.
  Met citaat antwoorden