Los bericht bekijken
Oud 21 November 2018, 14:27   #14
anoniem54435
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc H Bekijk bericht
Ik zou mij eerst eens wat minder richten op een obscuur probleem wat niet vaak voorkomt en meer op invloeden van buitenaf.

nicoedelijn, vertel eens wat meer over je woning. Waar staat de router en hoe ver daarvandaan zit je? Staan er muren, deuren of vloeren tussen? Waarvan zijn die gemaakt? een gipswandje laat veel beter een signaal door dan een betonnen dragende muur met metalen bewapening erin. Als je het niet weet is het niet erg, het helpt alleen om een beeld te vormen waar het probleem kan liggen.

Welke WiFi adapter gebruik je in je computer? Rechtsklik op het wifi symbooltje bij het klokje op de taakbalk. kies "Netwerk en instellingen openen." klik dan links op "Wifi" en kies dan "Hardware -Eigenschappen onder je wifi netwerk kaart. Je ziet dan een lijstje met informatie. klik dan op kopiŽren en plak de informatie in een reactie. Welke ik wil weten zijn:

Protocol:
Beveiligingstype:
Netwerkband:
Fabrikant:
Beschrijving:
Stuurprogrammaversie:

Alle andere informatie is niet nodig.

Wat ook handig is om te weten is het volgende: klik op bovenstaande scherm op het pijltje terug (links bovenaan) om weer op het WiFi scherm te komen. On de kolom helemaal rechts staat "Adapteropties wijzigen" Klik daarop. Op het scherm dat dan verschijnt staat ook je wifi adapter, rechtsklik daarop en kies "status" van dat scherm wil ik graag de signaalsterkte weten (hoeveel streepjes van de vijf zijn gekleurd) en wat bij snelheid staat.

Als je dat verteld dan kunnen wij beter inschatten waar het probleem kan liggen.
Ik werk met een TP-Link AC1750 router model C7 volgens de Topic starter. waarom hij geen gebruik van de Caiway modem/ router gebruik maakt ?????
  Met citaat antwoorden