Los bericht bekijken
Oud 23 November 2015, 17:04   #30
anoniem27017
Guest

Standaard

Het is me nu wel gelukt om de opstartschijf op DVD-RW te branden.
Wanneer ik nu de bootvolgorde verander en opstart met deze DVE in het DVD-station krijg ik een aantal minuten inbeeld:

Press any key to start from DVD or CD ( of iets van deze strekking...en wanneer ik nu niets doe start Windows 10 gewoon door.
Maar dat komt natuurlijk omdat er niets aan de hand is, er zijn geen problemen !
Druk ik nu als test inderdaad een willekeurige toets in, dan start de Laptop via de DVD in het station op, dit duurt ook aanmerkelijk langer.
Vervolgens word er gevraagd naar mijn toetsenbord indeling, en daarna kan ik kiezen of ik gewoon wil doorstarten naar Windows 10.
Of dat ik reparaties wil proberen.

Dus ik vind het nu wel goed zo, ik heb gelukkig nu mijn Opstartschijf en zal eerdaags nog eens voor de aardigheid ook een USB-stick proberen te maken.
Dat ligt misschien inderdaad aan de stick zelf, dus even een andere stick proberen.
Maar voorlopig kan ik verder nu om Windows 10 te leren gebruiken.

Trouwens bij die Download welke Desperado voorstelt dacht ik ; ja, maar dan heb ik weer een complete Windows 10 installatie met over een tijd natuurlijk weer een hele rij updates die je dan moet "inhalen"
Maar iemand vertelde mij dat deze download steeds up-to-date gehouden wordt, dus je krijgt dan een installatie met de windows-updates tot op dat moment actueel....wist ik dus ook weer niet !

Couch-Potato en Nieki en Desperado, erg bedankt voor alle hulp !

Laatst gewijzigd door Henk6240 : 23 November 2015 om 17:09
  Met citaat antwoorden