Los bericht bekijken
Oud 11 December 2018, 16:45   #7
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

Bad allocation gaat zo te lezen over informatie over de fabrikant van moederbord, ram en cpu. Dit wordt kennelijk niet lekker doorgegeven aan het besturingssysteem. Omdat afsluiten ook niet werkt, klinkt mij dit als een moederbord dat niet meer helemaal lekker wil.
Hoewel ik er normaal geen fan van ben, zou ik in dit geval juist wel eens kijken of er een bios update is. Het bios verzorgt namelijk het afsluiten én de betreffende informatie richting het os (vlak voordat de computer echt helemaal uit gaat wordt de controle van Windows weer terug gegeven aan het bios, die de computer helemaal uit zet).

Het kan overigens geen kwaad om de computer in de slaapstand te laten staan. Kost alleen meer stroom. Kijk daarom eens (als een bios update geen soelaas biedt) of je in plaats daarvan de sluimerstand kunt gebruiken. Dan kan/gaat de stroom er namelijk wel af. Ik zet mijn computer altijd in de sluimerstand en sluit hem eigenlijk alleen af als Windows opnieuw wil opstarten vanwege een update en ik de computer op dat moment niet meer nodig heb.
FooBar is offline   Met citaat antwoorden