Discussie: Meldingen aan Modje
Los bericht bekijken
Oud 7 March 2018, 00:40   #8635
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zijn voorlopig nog steeds een achtergesteld kindje, dus ik maak er maar het beste van.
Dat klopt en dat doe je ook prima, kost al tijd en moeite genoeg.
Vandaar dat ik wat probeerde te helpen door aan te geven dat je met vragen echt meerdere moet hebben omdat ze relatief snel langs 1 vraag zijn over het algemeen, ligt er aan hoeveel toeloop van spammers er is, dat gaat op en neer.
Ik had 5 verschillende vragen en wisselde die elke 3 maanden, dat werkte perfect, nauwelijks meer spammers.

En natuurlijk die captcha updaten, maar ik weet niet in hoeverre je toegang hebt, juist omdat het al een ondergeschoven kindje is. Als daar ook server toegang voor nodig is dan wordt 't lastig. Maar het blijven allemaal lapmiddelen, spammers zijn erg moeilijk te stoppen, zeker zonder server toegang.
Ergens toch vreemd voor een computerblad dat ze juist een computerforum van zichzelf links laten liggen?!

Goedkeuren is inderdaad een optie maar kan wel tijdrovend gaan worden. Maar ja, is afwachten.

Hahaha, ja dat botje, van Estonia, LoL, inderdaad vasthoudend.

Anyway, we staan allemaal achter je en waarderen je werk dus dat scheelt weer!

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline