Los bericht bekijken
Oud 30 June 2008, 18:39   #3
anoniem25946
Guest

Standaard

Dank voor je reactie, maar het artikel steekt helaas iets anders in elkaar.
Er staat dat sommige verkopers in de VS geen Europese credit cards accepteren, maar dat wordt niet gemeld in het aparte artikel (kadertje) over Unbox bij Amazon.com. Daar wordt de indruk gewekt dat VPN-tunneling voldoende is.
Bovendien, er wordt niet gesuggereerd om in voorkomende gevallen een credit card bij een buitenlandse bank te nemen, maar om, zoals ik in mijn post al meldde, myus.com te laten betalen. De bijkomende kosten voor een videootje bij Amazon.com zouden in dat geval 15 dollar per maand PLUS 10 dollar per transactie bedragen. Een Unbox-video kost een Amerikaan 1,99 dollar tot 10 dollar. Ons in dat geval dus 11,99 dollar tot 20 dollar. En die 11,99 dollar betaal je dan voor een 20 tot 40 minuten durende aflevering van een tv-serie. Nee dank je wel. Dat heb ik er toch echt niet voor over. In dat geval is het goedkoper online shoppen toch echt aan het doel voorbijgeschoten.
Ik ben er ook van overtuigd dat dit nooit de bedoeling van de redactie geweest kan zijn. Het ging hier immers om goedkoop shoppen. Dus er is of een foutje gemaakt of ik zie een extra truc over het hoofd.
  Met citaat antwoorden