Los bericht bekijken
Oud 4 May 2019, 00:25   #15
anoniem44990
Guest

Standaard Geen beeld bij opstarten pc

Ja, de resetknop zit goed aangesloten. Ik heb het schema in de handleiding goed bekeken en de contacten zoals ze zijn aangeduid over de pinnetjes geschoven volgens hun nummering. De computer stond reeds meer dan een uur aan en toen heb ik op de resetknop gedrukt. De harde schijft zit niet in de kast van de pc maar ligt er naast op het bureau. Ik kon heel duidelijk het bekende geluid horen van een reset start en hoorde ook het geluid van de harddisk die in bedrijf is. Op het frontpaneel branden twee ledjes: een groen voor de power en een geel voor de activiteit van de harde schijf. Het feit dat ik de contacten met hun benaming over de pinnen schoof, waren de boosdoener dat het zo lang duurde, dat de pc niet kon opstarten. Ik heb de contacten met hun benaming omgedraaid zoals ze eerst waren aangesloten en de pc startte weer op. Het is natuurlijk niet logisch dat de contacten met hun benaming omgekeerd op de pinnen waren aangesloten.

Dus de reset knop zit goed aangesloten, de PC herstart. Het feit dat je zeker wilt weten dat de resetknop goed zit aangesloten en de pc herstart verwonderd jou precies!!!
Waarom?
gilberto
  Met citaat antwoorden