Discussie: avg verwijderen
Los bericht bekijken
Oud 27 December 2014, 15:36   #16
anoniem37718
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricky1 Bekijk bericht
Gewoon verwijderen in Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.
daar stonden ze niet tussen.

daarnet lag opeens mijn internet eruit. ik was daarnet een heel verhaal over aan het voorbereiden, maar het lijkt hieraan te liggen: https://www.security.nl/posting/3818...apt+geweest%27 op het andere forum had ik het advies gekregen google dns te gebruiken. ik gebruik ook google chrome als browser. is dat verstandig.

Verder: een tijd geleden had ik regelmatig dat in het netwerkcentrum netwerkdetectie en de instelling daaronder aangevinkt stonden, terwijl ik ze steeds weer uitschakelde. als dit een probleem is is het nog niet opgelost. ik woon met 90 mensen met 1 internetabonoment, dus ik wil niet traceerbaar zijn voor mijn huisgenoten. het internet wordt verdeelt met een devolo netwerk kastje. (zo heet zo'n ding dat op een modem lijkt maar het niet is toch?)

voordat ik wist dat het aan bovenstaande zou kunnen liggen was ik in het logboek aan het zoeken waar het
Er stonden fouten met dell system detect,
en onderstaande, als het niet relevant is laat maar zitten:
event 1
Tijdens het transport zijn controlegebeurtenissen verloren gegaan. Het realtime back-upbestand is beschadigd vanwege een ongeldige afsluiting..
Event2
De kopie-hash van een bestand is ongeldig. Mogelijk is het bestand beschadigd vanwege een onbevoegde wijziging of duidt de ongeldige hash op een schijffout.

Bestandsnaam: \Device\HarddiskVolume1\Program Files\360\360 Internet Security\360avflt.sys

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: NetworkDiagnosticsFrameworkV2
Vendor: Microsoft
OwnerHC: WinInetHelperClass
OwnerHCVersion: 1.0
SessionStatus: 2
HRESULT: 8008F906
Repair: {07D37F7B-FA5E-4443-BDA7-AB107B29AFB9}
RootCauseHC: NetworkAccessProtection
RootCauseHCVersion: 1.0
RootCause: {43685C11-36A6-4c3e-A6EF-E2B5FB424A4F}
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3