Los bericht bekijken
Oud 29 July 2017, 23:18   #89
anoniem56336
Guest

Standaard

Goede vraag met een misschien heel stom antwoord: Ik heb nooit vriendschap kunnen sluiten met win10. Is al begonnen met de opdringerige (apple-achtige) manier waarop microsoft het door mijn mik wilde duwen toen het uitkwam.
Alle vooraf ingestelde dingen die je moet uitzetten, bv. privacy zaken. Ik weet wel dat win 8 precieds hetzelfde doet, maar minder opzichtig, maar toch. Verder vind ik werken met charms veel fijner dan met de zoekfunctie in win10.
Win8 doet me dan nog het meest denken aan win7, waarvan ik en grote fan was.

Het is, zeg maar, een persoonlijk ding...

Wat gebeurt er als de videokaart niet meer ondersteund wordt...? Mijn beeldscherm kalibreer ikzelf en spelletjes speel ik niet.
Weet het eigenlijk ook niet... Wat is wijsheid?

Ik zal de schijven weer aansluiten en win10 een weekje laten draaien. Kan, als ik het echt niet aankan nog altijd terug...

Zo, weer een paar uurtjes van de straat geweest , maar kan er nu weer tegenaan (zei ze hoopvol )

Dank allen voor het meedenken en vooral voor het mij inzicht verschaffen in poorten, slots, kleurtjes en cijfers, bios en uefi en zeker voor het mij laten openen van de kast en daarin werkzaamheden uitvoeren. Het was het waard!!!

Groetjes en nogmaals dank!

Leonie
  Met citaat antwoorden