Los bericht bekijken
Oud 25 December 2018, 00:18   #16
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe lang werkt het dan goed na booten ?
De hele tijd, totdat de pc uit is geweest of herstart is. Daarom dat ik aan een timing probleem aan het denken was.
Omdat het in veilige modus wel goed werkt.
Als de verkenner crashed en ik herstart hem, werkt het ook goed.
Dat bracht me op het idee dat er iets na verkenner geladen wordt wat het probleem veroorzaakt. Wordt verkenner als laatste geladen is dat probleem er niet.

Ik zie wel dat de snelkoppeling van de verkenner in de taakbalk in het geval van dat ik geen tweede verkenner kan openen, gelijk is aan de snelkoppeling op het bureaublad.
Dat laat jouw methode ook een stuk beter zien.

Als ik dus een nieuwe snelkoppeling maak met C: er in (oh sorry, ik heb niet Explorer c:\ gedaan maar alleen c:\) dan maakt hij inderdaad een snelkoppeling naar C.
Als ik de verkenner open, kan ik ook die van de taakbalk openen. Of eerst die van de taakbalk kan ik die van de C:\ ook openen.
Maar klik ik dan op die van het bureaublad, wordt die van de taakvalk ververst en valt die ook weg en omgekeerd. Die zijn dus exact hetzelfde.
Terwijl die normaliter apart van elkaar openen.

Ik kan Alcohol120% helemaal verwijderen dat is niet zo moeilijk. Is ook geen herstel punt voor nodig want ik kan het ook zo weer installeren, heb daar een officiële licentie voor dus dat is geen probleem.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden