Discussie: Hbcd
Los bericht bekijken
Oud 9 September 2019, 19:20   #4
anoniem16937
Guest

Standaard

Hoi Black Tiger. Ik heb het nog eens nagekeken maar mijn versie van Hirens BCD is dus wel een zgn PE versie die jij vernoemde. Ik kan nog wel gewoon Windows gebruiken hoor, maar sinds kort heb ik het probleem dat Windows een beetje van het padje is. Ik moet vaak de tijd (klokje) opnieuw op de juiste tijd zetten. Vaak loopt de tijd zomaar ineens een 2-3 uur achter. Daarnaast heb ik veel last dat programma's steeds trager geladen worden, of ooit helemaal niet. Nou heb ik sinds kort Linux Mint 19 naast Windows 7 geinstalleerd om alvast beetje te wennen aan Linux. Ik dacht in 1e instantie dat het misschien met de partitie indeling te maken had maar dat lijkt me sterk. Maar wat er nu aan de hand is, is wel aan de gang sinds ik deze 2 naast elkaar heb geinstalleerd. En nu was ik dus van plan om te kijken vis de HBCD of er geen progje opstond om dit eens na te kijken of eventueel te herstellen. Maar zoals ik al aangaf krijg ik geen internet vanaf de usb stick, wat wel nodig is voor de programma's die erop staan.
  Met citaat antwoorden