Los bericht bekijken
Oud 14 June 2017, 23:00   #74
anoniem13515
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Beetje moe wel, maar tevreden dat ik het op een rijtje kreeg. Als je eens wist hoe vaak tijdens het typen ik vensters wr door elkaar haalde

Computer (Deze Computer heb ik niet bij W7) is zo'n map die geen tab Aanpassen bij zijn Eigenschappen heeft, en als ik die instel op mijn voorkeur blijft dat zelfstandig staan.

Zo ziet het er bij mij ook uit, zo zou je halverwege een structuur (een paar levels diep) wel gewoon kunnen instellen dat die map (en mappen er onder) weer een ander sjabloon krijgt.
Maar ik ben het wel met je eens, voor de duidelijkheid zou je daar een vinkje verwachten. Het zal wel zijn omdat je zo'n diepere map ook als enige anders kan instellen, en dan moet dat vinkje wegblijven om diepere levels met rust te laten.
.
Ik zit stiekem toch weer naar een betere kast te zoeken, maar zijn er niet zoveel die ik kwijt kan. Met ook waai aan de voorkant.
Maar met die zwarte kasten moet ik altijd een lampje erop zetten, kast staat al donker, zie je niets.
Heb het nog eens nagemeten wat ik kwijt kan, H max. 46.5 en Diep 45 cm. Breedte max 25 cm.

Het logische zou zijn dat air vanaf voorkant kast naar binnen blaast, dat is koelste plek.
Aan achterkant naar buiten.

Ben er niet uit of moderner MB nut heeft, ja betere videokaart op bord. Heb laatste borden altijd van Asrock
Huidige geheugen misschien op koelere plek
Maar weer een dure processor!! Kweetnie.

Moet niet zo'n benauwde boel worden in de kast, ik kijk nu ook naar makkelijk bereikbare stof filters
  Met citaat antwoorden