Los bericht bekijken
Oud 27 December 2014, 15:02   #20
anoniem16937
Guest

Standaard

@Anacho:
Heb inderdaad nu Firefox geopend en zie bovenin rechts het icoontje van IPFlood. Heb logo was rood met streepje erdoor. Heb daarna met rechts geklikt en op "Check if it's works" en daarna op F5. Weet alleen niet wat ik zou moeten zien dat er dan veranderd? Heb vervolgens de plug-in ook geinstalleerd maar er lijkt niets te veranderen. Ik stuur dit bericht nu via 'snel reageren' dus weet dan niet hoe ik een schermdump mee kan sturen anders kon ik het je laten zien. Hetgeen wat ik geupdate had is wat ik te zien krijg bij het kader plug-ins. Als ik nu probeer de website te bereiken dan krijg ik weer dezelfde melding dus weet niet of ik nog meer dingen moet doen? Krijg ook de melding dat Firefox heeft voorkomen dat er een zgn verouderde plug-in van 'Adobe-Flash' op die website word uitgevoerd. Dan kan je 2 dingen doen en dat is de ´blokkering toestaan´ of de ´Blokkering voortzetten` en in beide gevallen gebeurt er niets als ik daarop klik. Oh ja...FFX heb ik gedownload via deze link https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/ en ik denk dat dat de officiele website is van Mozilla?
  Met citaat antwoorden