Computer Idee Forum

Computer Idee Forum (http://forum.computeridee.nl/index.php)
-   Forum (http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Vragen aan Admin (http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=32914)

jan48 25 October 2006 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger (Bericht 268961)
Vreemd. En welke notificatiemethode gebruik je? Onmiddellijke email of dagelijkse email? Bij mij werkt ie op deze thread nog steeds.
Wel krijg ik maar 1 mailtje, van verdere antwoorden krijg ik geen mailtje meer totdat ik de thread weer bezocht heb, maar da's de normale gang van zaken.

@Numan: Dat kan ingesteld worden in de forumsofware, maar je kunt het ook doen op de manier van ctrlaltdelete, ziet er mooier uit en je kunt zelf de kleur bepalen.:)

Mijn instelling is, onmiddellijke e-mail, nu krijg ik deze wel weer, het kan zijn dat het te maken heeft met mijn instellingen bij @home, ik had namelijk de binnenkomende mail van normaal naar streng gezet, om zo van spam verlost te zijn, nu heb ik het weer op normaal staan, en krijg ook weer mail.

BlackTiger 25 October 2006 22:01

Ah mooi om te horen. Overigens draai ik zelf ook vBulletin, lijkt me toch wel handig zo'n funktie dat je alle eigen posts kan zien, daarom zal ik het eens als feature vragen voor een volgende release.

dcl 28 October 2006 23:31

zoektermen geen 3 letters

Het probleem van zoektermen die meer dan 3 letters moeten zijn...
Zomaar wat dingen waar ik op had willen zoeken (maar wat nu niet kon):
lcd - tft - mds - mdf - en eigenlijk te veel om op te noemen, soms lijkt het alsof heel veel termen juist met 3 letters zijn, en daar mag je niet op zoeken.
Kan dit alstublieft veranderd??? Please...

willem1940 29 October 2006 01:30

Misschien tellen aanhalingstekens of haakjes ook mee in het aantal tekens? Ik denk dat iets dan wel kan werken en juist resultaat geven, zoals ook op Internet in zoekmachines.

dcl 29 October 2006 01:34

zoeken

Slim bedacht! Maar nee, werkt ook niet, helaas.

administrator 31 October 2006 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dcl (Bericht 269596)
Het probleem van zoektermen die meer dan 3 letters moeten zijn...
Zomaar wat dingen waar ik op had willen zoeken (maar wat nu niet kon):
lcd - tft - mds - mdf - en eigenlijk te veel om op te noemen, soms lijkt het alsof heel veel termen juist met 3 letters zijn, en daar mag je niet op zoeken.
Kan dit alstublieft veranderd??? Please...

Ik vind het zelf ook wel zinvol om op drieletterige woorden te kunnen zoeken. Ik zal de zoekfunctie zo instellen. Dat betekent wel dat de hele zoekindex van het forum daarna opnieuw opgebouwd moet worden, dus het zal tot morgen duren voordat het echt goed werkt denk ik.

groet,

Admin

dcl 31 October 2006 23:12

Fantastisch! Hartelijk dank voor alle inspanningen om dit forum prettig werkbaar te maken.

BlackTiger 1 November 2006 00:14

Je kunt ook de search index rebuilden, maar met een beetje forum ben je dan al gauw 30-40 minuten bezig.:)
Dus laat het zich maar vanzelf regelen allemaal. Bedankt voor de aanpassing!

Verrity 1 November 2006 00:15

Ik kan geen kop maken

Ik kan geen kop maken om daaronder een probleem die ik met SCCT heb voor te leggen
hoe doe ik dat?

BlackTiger 1 November 2006 00:26

Gewoon naar het forum onderdeel gaan waar je vraag thuis hoort, bijv "windows XP", dan zie je een lijst van vragen.
Boven die lijst staat een optie "nieuw onderwerp maken", daarop klikken en dan kun je het onderwerp (de "kop" dus) invullen en je vraag in het vak daaronder.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.