Computer Idee Forum

Computer Idee Forum (http://forum.computeridee.nl/index.php)
-   Vraag het de redactie - (geen technische vragen) (http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=159)
-   -   AVG Tune-up 2013 (http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=75371)

anoniem55090 3 December 2012 13:03

AVG Tune-up 2013

:mad:Na een tijdje gebruik te hebben gemaakt van de proefversie, had ik besloten de koop-versie aan te schaffen. Via Computer-Idee besteld en BETAALD ! Kreeg de Produktie-sleutel voor het invoeren, maar ..........NOPPES! De Prod- sleutel werd niet herkend! E-mail verstuurd betreffende dit probleem en als antwoord stond er: Binnen 48 uur krijgt u antwoord. Dit was 27 november en inmiddels zijn we nu al bij 3 december !!!!! Ben ik abusievelijk op een foute wesite terechtgekomen en kan ik naar m'n poen "fluiten" ?????

anoniem42071 3 December 2012 22:17

Nou eeeh deze site heet "computeridee. nl. In je bericht staat dat je via Computer-idee hebt besteld, dus inderdaad zou het een foute website geweest kunnen zijn.

Niek

anoniem55090 3 December 2012 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 (Bericht 627836)
Nou eeeh deze site heet "computeridee. nl. In je bericht staat dat je via Computer-idee hebt besteld, dus inderdaad zou het een foute website geweest kunnen zijn.

Niek

Heb het wel via de Website Shop besteld !!!!!!:(

anoniem55090 3 December 2012 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wallia (Bericht 627840)
Heb het wel via de Website Shop besteld !!!!!!:(

Sorry, moet zijn : Software Store !!!!!!:mad:

anoniem42071 3 December 2012 23:49

De Software Store ken ik niet op de site van Computeridee, maar ik kom vaak niet verder als dit forum.
Of heette de site: Software Store?

Niek

anoniem55090 4 December 2012 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 (Bericht 627843)
De Software Store ken ik niet op de site van Computeridee, maar ik kom vaak niet verder als dit forum.
Of heette de site: Software Store?

Niek

Nou Software Store staat onderaan op de website van Computer Idee en er staat daar weer onder: Software.Computeridee.nl indien je via hun een software-pakket wil bestellen, moet je hier op intoetsen!!! Al mijn e-mails naar ComputerIdee worden echter helemaal niet beantwoord ( wat een geweldige "service " hebben ze toch !!!) Dus ga ik het op de "ouderwetse "manier doen nl. per brief ! Hopelijk dat ik dan wel response krijg !!!!!!!!!

anoniem13576 4 December 2012 09:38

wallia,

Neem contact op met AVG support en vermeld daarbij het cleverbridge reference-id dat je in de e-mail ziet.

Software Store zal je niet verder kunnen helpen, ze zijn slechts reseller van de producten en voor service moet je bij de makers van het product zijn.

anoniem55090 4 December 2012 10:23

[QUOTE=ctrlaltdelete;627858]wallia,

Neem contact op met AVG support en vermeld daarbij het cleverbridge reference-id dat je in de e-mail ziet.

Software Store zal je niet verder kunnen helpen, ze zijn slechts reseller van de producten en voor service moet je bij de makers van het product zijn.[/QUOTE OK bedankt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.