Computer Idee Forum

Computer Idee Forum (http://forum.computeridee.nl/index.php)
-   Forum (http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Vragen aan Admin (http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=32914)

Anacho 29 November 2007 13:11

Probeer het eens met "E-Mail ons" helemaal beneden op de pagina in de blauwe balk, heb ik ook gedaan, misschien komt er meer schot in als er meer mensen aan de bel trekken!

erikdenhouter 29 November 2007 13:31

Had je hetzelfde dan ?

(heb inmiddels daar ook even gebeld)

BlackTiger 29 November 2007 22:36

Klopt, notificaties werken ook niet meer, ik krijg er ook geen meer.

Modje 29 November 2007 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anacho (Bericht 356801)
Probeer het eens met "E-Mail ons" helemaal beneden op de pagina in de blauwe balk, heb ik ook gedaan, misschien komt er meer schot in als er meer mensen aan de bel trekken!

Ik zie dat die mail aan mij gericht zou zijn..... maar heb niks ontvangen. Ik heb nu even een mail richting Admin gestuurd, om hem even op deze draad te attenderen.

administrator 29 November 2007 23:44

Beste forumbezoekers,

heb deze thread tot nu toe helaas gemist. We zijn op de achtergrond bezig een zestal websites naar een nieuwe host te krijgen en dat heeft nogal wat voeten in aarde.

We gaan er zo snel mogelijk achteraan en hopen dat jullie snel weer normaal jullie vertrouwde forum kunnen gebruiken. Nog even doorbijten :mrgreen:

Ik ga in ieder geval even achter de tip van BlackTiger aan ... qua CET.

erikdenhouter 30 November 2007 11:15

. (S)

En het licht ging aan, en zie.... (I) . Admin ! .
Thanks.

Anacho 30 November 2007 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modje (Bericht 356888)
Ik zie dat die mail aan mij gericht zou zijn..... maar heb niks ontvangen. Ik heb nu even een mail richting Admin gestuurd, om hem even op deze draad te attenderen.

@Modje; O, is dat een link naar jou, dat wist ik niet, maar als die ook al niet aankomt dan zit er daar ook wat fout
Groetjes.

BlackTiger 1 December 2007 01:38

Geweldig, tijd staat weer goed, nu nog de email notificaties.:)

administrator 1 December 2007 11:20

Dank zij jouw tip, Tiger ... ben nog even niet aan de e-mail setting toegekomen, maar tips altijd welkom natuurljk :-)

BlackTiger 1 December 2007 18:11

Graag gedaan, was ook maar toevallig dat ik deze wist omdat ik na een serververhuizing exact hetzelfde probleem had.
V.w.b. de e-mail setting weet ik alleen dat het activeren van de -f regel effekt kan hebben. Eventueel zijn er ook mogelijkheden om logs te laten aanmaken om te zien wat er mis gaat.
Je kunt eventueel hier <klik> eens kijken of daar wat voorbeelden bij staan die te proberen zijn om achter de oorzaak van het probleem te komen. Er zijn ook een aantal topics op het forum over te vinden als je op "notification" zoekt in het troubleshooting forum, er zijn er meer met deze problemen.
Succes alvast!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.