![]() |
Citaat:
|
Ik heb het door drukte i.v.m. mijn werk helaas nog niet kunnen testen. Hopelijk lukt het dit weekend.
Ik zal het laten weten zodra het werkt (of niet). Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
. |
Na een grote update , maak ik zelf een Herstelpunt . en verwijder ik alle vorige.
Natuurlijk na Controle dat alles werkt . |
Citaat:
|
Ik heb inmiddels een update over het probleem:
Allereerst excuus voor het late reactie, maar helaas kon ik door drukte het niet eerder testen. Gisterenavond heb ik weer even Call of Duty kunnen spelen en had ik het begin wat als van lag (stotterde een beetje) nadat ik optimize video setting aanklikte bij de opties van CoD WW2 was dat ook opgelast. Ik heb daarna zonder problemen kunnen gamen. Ik heb de tips die door jullie gegeven zijn gebruikt, maar ik weet niet of de laatste updates van het spel de problemen opgelost hebben, de tips die hier gegeven zijn of een combinatie van beide. In ieder geval bedankt allemaal. |
Graag gedaan hoor.
Maar... we weten nu eigenlijk niet wat je met het virtueel geheugen hebt gedaan, en dat was/is, gezien de foutmelding, het meest voor de hand liggende om te wijzigen. |
Citaat:
OP mij stuurschijf (SSD) staat het op min 50 en max 100. Op de SSD waar mijn games op staan heb ik het ingesteld op min en max 16000 |
Dan heb ik sterk het idee dat die verandering de oplossing is.
En ik zou die laatste nu verlagen tot 8000 mB, ik weet (bijna) zeker dat dat ook werkt. Hartelijk dank voor het nog even melden :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |