![]() |
AVG Tune-up 2013
:mad:Na een tijdje gebruik te hebben gemaakt van de proefversie, had ik besloten de koop-versie aan te schaffen. Via Computer-Idee besteld en BETAALD ! Kreeg de Produktie-sleutel voor het invoeren, maar ..........NOPPES! De Prod- sleutel werd niet herkend! E-mail verstuurd betreffende dit probleem en als antwoord stond er: Binnen 48 uur krijgt u antwoord. Dit was 27 november en inmiddels zijn we nu al bij 3 december !!!!! Ben ik abusievelijk op een foute wesite terechtgekomen en kan ik naar m'n poen "fluiten" ?????
|
Nou eeeh deze site heet "computeridee. nl. In je bericht staat dat je via Computer-idee hebt besteld, dus inderdaad zou het een foute website geweest kunnen zijn.
Niek |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Software Store ken ik niet op de site van Computeridee, maar ik kom vaak niet verder als dit forum.
Of heette de site: Software Store? Niek |
Citaat:
|
wallia,
Neem contact op met AVG support en vermeld daarbij het cleverbridge reference-id dat je in de e-mail ziet. Software Store zal je niet verder kunnen helpen, ze zijn slechts reseller van de producten en voor service moet je bij de makers van het product zijn. |
[QUOTE=ctrlaltdelete;627858]wallia,
Neem contact op met AVG support en vermeld daarbij het cleverbridge reference-id dat je in de e-mail ziet. Software Store zal je niet verder kunnen helpen, ze zijn slechts reseller van de producten en voor service moet je bij de makers van het product zijn.[/QUOTE OK bedankt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |