View Full Version : Nieuwsserver Snel Surfen en Bellen HetNet
Rickie
1 maart 2007, 11:05
Hoi, eerst had ik gewoon adsl van hetnet. We zijn toen overgegaan op Snel Surfen en Bellen van HetNet. Maar nu kan ik ni meer downloaden met grabit eerst voordat we overstappte deed dit het prima. Ik heb al op verschillende site gezocht wat het adres van m'n nieuwsserver is. Weet 1 van jullie mischien welke de juiste is want ik krijg hele tijd can not connet to: 119. Of weet iemand waar dit aan ligt alvast bedank :)
reintje
1 maart 2007, 12:57
Dit is hem niet? http://www.binaries4all.nl/serveradressen/
Rickie
1 maart 2007, 17:44
Dit is hem niet? http://www.binaries4all.nl/serveradressen/
ik zal eens kijken bedankt
Rickie
1 maart 2007, 18:14
ik zal eens kijken bedankt
nee nog steeds zelfde mischien heeft het iets met de poorten ofsow te maken of wat
reintje
1 maart 2007, 18:22
Vertel eens wat je hebt ingevuld, dan weten anderen wat het dus bij jou niet doet...
tjoekse
1 maart 2007, 19:24
heb je de faktuur al ontvangen voor Surfen&Bellen ?
Rickie
1 maart 2007, 23:22
heb je de faktuur al ontvangen voor Surfen&Bellen ?
je bedoeld de eerste keer betalen zeg maar voor je surfen en bellen?
tjoekse
2 maart 2007, 00:59
vond dit hierover ,vandaar de vraag over de faktuur :
Uw factuur voor Surfen&Bellen ontvangt u ongeveer een maand na de bestelling. Het kan voorkomen dat in die tijd Surfen&Bellen nog niet werkt. Om te zorgen dat u kunt blijven bellen, blijft uw oude telefoonaansluiting werken en ontvangt u dus ook een factuur voor dit abonnement. Bij de volgende rekening voor uw oude telefoonabonnement controleert KPN of uw Surfen&Bellen aansluiting werkt en zal dan te veel betaalde bedragen aan u terugstorten.
Rickie
2 maart 2007, 11:31
vond dit hierover ,vandaar de vraag over de faktuur :
Uw factuur voor Surfen&Bellen ontvangt u ongeveer een maand na de bestelling. Het kan voorkomen dat in die tijd Surfen&Bellen nog niet werkt. Om te zorgen dat u kunt blijven bellen, blijft uw oude telefoonaansluiting werken en ontvangt u dus ook een factuur voor dit abonnement. Bij de volgende rekening voor uw oude telefoonabonnement controleert KPN of uw Surfen&Bellen aansluiting werkt en zal dan te veel betaalde bedragen aan u terugstorten.
mischien dat dat dan het probleem is nog ff w8tendan maar
Rickie
2 maart 2007, 17:24
mischien dat dat dan het probleem is nog ff w8tendan maar
inmiddles doet hij het weer had dus inderdaad waarschijnlijk te maken dat nog ni helemaal geactiveerd was abbonement bedankt voor hulp ;)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.