PDA

View Full Version : Internet Explorer 7.0 Nederlandse versie

computerproblemen
10 november 2006, 18:40
Hallo,

Weet er iemand wanneer de Nederlandse versie van Internet Explorer 7.0 Uitkomt.
(Dus niet de Betß versie).
Als die al uit is zou ik ook graag willen weten waar die te downloaden is.

GR. Joey.

Frison
10 november 2006, 18:58
Nov 2006

En wat dacht je van www.microsoft.nl (http://www.microsoft.nl)

computerproblemen
10 november 2006, 19:25
Ja daat stond dat ie7 nederlandse taal 6 november uitkwam maar die is er nou nog steeds niet.

FooBar
10 november 2006, 20:04
Als de Nederlandse versie uit komt, zal deze vanzelf beschikbaar worden gesteld via Automatische Updates. In principe hoef je 'm dus niet eens zelf te gaan downloaden.

Meta
13 november 2006, 08:45
Ik vraag me dus idd ook al steeds af of de Nederlandse versie nu wel of niet uit is....want als je hem gaat zoeken kom je uit ophttp://www.microsoft.com/netherlands/windows/ie/default.mspx

maar als je wilt downloaden kom je alleen op de engelse versie uit:(

Ik heb juis als tip gekregen ( vanwege het toevoegen van foto's op msn space) om IE 7 te installeren, maar ik wil juist alleen de nederlandse versie

FooBar
13 november 2006, 16:36
Nederlandse versie komt vanzelf wel. Tot die tijd kun je IE6 houden, of er voor kiezen om voorlopig de Engelse versie te installeren.
Nederlandse versie komt er wel, alleen heeft men daar bij Microsoft nog geen haast mee.

ctrlaltdelete
13 november 2006, 16:54
Microsoft verstuurt miljoen IE7 updates per dag (http://www.security.nl/article/14826/1/Microsoft_verstuurt_miljoen_IE7_updates_per_dag.ht ml)

FooBar
13 november 2006, 17:32
Dat is dus nog de engelse versie. Dan duurt het dus nog minstens drie maanden voordat de Nederlandse versie via Automatische Updates beschikbaar gesteld wordt. Dus lekker zelf even in de gaten houden of 'ie eerder via de site van Microsoft beschikbaar wordt gesteld, en dan even handmatig installeren, zonder de AU af te wachten.

ctrlaltdelete
14 november 2006, 04:29
Ja, dat gaat over de Engelse versie, en eigenlijk verwacht ik niet dat Nederland als 2e op hun lijst staat....:mrgreen:

Ik werk al een tijdje met de Engelse versie en die bevalt prima, eventjes wennen aan de tabs, maar de browser is naar mijn idee wel sneller den IE6

Numan
14 november 2006, 08:17
Ik wacht rustig op de Vlaamse versie... :)

FooBar
14 november 2006, 16:21
Hij is er dan eindelijk, de Nederlandse versie van IE7!

Hoewel de site van Microsoft er duidelijk moeite mee heeft, zou 'ie hier te downloaden moeten zijn:
http://www.microsoft.com/netherlands/windows/ie/downloads/default.mspx

(ik ben er zelf nog niet door gekomen)

pimspage
14 november 2006, 17:18
(ik ben er zelf nog niet door gekomen)Ikke wel... :mrgreen:

Probeer anders via deze links:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B
of rechtstreeks downloaden:
http://download.microsoft.com/download/4/3/3/433d9e80-2b31-4bf3-844f-c11eece20da5/IE7-WindowsXP-x86-nld.exe
( ^ is voor win xp sp2)

FooBar
14 november 2006, 17:42
Waarvoor dank.

Wel grappig. Ik klikte op jouw eerste link, en vervolgens op de knop 'Download'. Tegelijkertijd startte de download, en werd de pagina ververst zodat er 'Validation Required' kwam te staan.
Niet valideren, en toch downloaden als je gebruik maakt van zo'n deeplink :mrgreen:

rajo
14 november 2006, 18:04
Hmm ik gebruikte diezelfde link maar bij instalatie gaat hij toch valideren.

ctrlaltdelete
14 november 2006, 18:13
Ik heb 'm ge´nstalleerd over de engelse versie, zie tot nu toe geen problemen...:p

rajo
14 november 2006, 18:16
nouja het geeft niet het is een orginel versie die ik heb.
Werk er nu voor het eerst mee en het valt mijn alles mee.
Misschien is de overstap voor mijn niet zo erg groot surf normaal met FF.
zal het vanavond wel van de vrouw horen of die er aan kan wennen.
Ik heb al wel een bugje gevonden als ik me muis op de printer houd dan geeft hij de snelkoppeling ctr R aan i.p.v. ctr P

FooBar
14 november 2006, 18:19
Hmm ik gebruikte diezelfde link maar bij instalatie gaat hij toch valideren.

Bij de installatie wel, maar niet bij de download, wat ook eigenlijk de bedoeling zou moeten zijn.

Frison
14 november 2006, 18:30
Ik heb 'm ge´nstalleerd over de engelse versie, zie tot nu toe geen problemen...:p

Idem :mrgreen:

FooBar
14 november 2006, 19:12
Ik ook niet. Menubalk is iets langer, maar als dat alles is, kan ik daar wel mee leven.

streetbob
14 november 2006, 19:51
hallo ik ben bob en nieuw op dit forum,vandaag 14-11 IE7 dutch via de site van MS geinstalleerd,ik ben er niet kapot van maar misschien komt dit nog.
toch een vraag,mijn buroblad snelkoppelingen werken niet meer,ik moet eerst 7 openen via mijn startpagina,deze verkleinen en dan pas werken de snelkoppelingen !
ik hoor graag van jullie.

rajo
14 november 2006, 20:00
Je moet even kijken of de snelkoppelingen op je buroblad nu naar de nieuwe extentie verwijzen dus b.v. c:/ie7

Konx
15 november 2006, 15:17
Als het goed is komt de nederlandse versie van IE7 aankomende dinsdag uit...

rajo
15 november 2006, 15:36
Als het goed is komt de nederlandse versie van IE7 aankomende dinsdag uit...
Hij is er al kijk maar een tabblad terug staan drie linken om te downloaden.:mrgreen:

Numan
15 november 2006, 20:28
Hm, ik heb 'm net opgehaald maar na een vreselijk lange installatie kom ik er achter dat deze versie nog steeds niet helemaal in het Nederlands is, jullie geven dus de verkeerde informatie, had ik toch beter tot later kunnen wachten op de Vlaamse...

Frison
15 november 2006, 20:46
Hm, ik heb 'm net opgehaald maar na een vreselijk lange installatie kom ik er achter dat deze versie nog steeds niet helemaal in het Nederlands is, jullie geven dus de verkeerde informatie, had ik toch beter tot later kunnen wachten op de Vlaamse...

Oh nee? Wat dan niet?

Numan
15 november 2006, 21:17
Home - Feeds - Page - Save as - Send Page by E-Mail - Tools - etc. etc.

Is allemaal geen Nederlands...

Frison
15 november 2006, 21:20
Ik denk toch, dat er met je installatie iets niet is goed gegaan. Ook al omdat je aangeeft dat het lang duurde. Hier heeft het ca. 2 - 4 min. gekost voor de installatie OVER de engelse versie heen en ik zie echt geen woord engels meer staan hoor ;-)

Numan
16 november 2006, 00:54
Oh, dan heb ik niks gezegd hoewel ik 'm wel van de eerste link heb gedownload...

marrich77
16 november 2006, 16:39
heb hem er net opgezet.
is even wennen, maar moet zeggen, hij valt niet tegen.
fijn dat je nu ook extra tabbladen kan openen, ipv dat heel de werkbald met vensters staat.

y@ri
16 november 2006, 22:05
ik heb hem er nu ook opgezet...maar 1 ding ergert me nu al....van bijna al mijn snelkoppelingen die ik in mijn snelstartbalk had staan zijn de icoontjes veranderd....en zet ik ze weer terug naar mijn icoontjes en ik klik weer die site aan...ploep....weer een icoon die ik niet wil?????

FooBar
16 november 2006, 22:20
Idee: Aangezien je nu tot 9 startpagina's tegelijk kunt instellen, heb je die ikoontjes misschien helemaal niet meer nodig.

'k zal zelf eens proberen hoe dat zit. zou eigenlijk niet zo mogen zijn.

EDIT: ik zie wat er gebeurt: hij stelt automatisch de favicon van de betreffende site in zodra je 'm opent.
Heb er helaas geen oplossing voor.

Frison
17 november 2006, 08:06
Simpel: je klikt de bewuste snelkopeling met rechter muisknop aan, op het moment dat je eigen icoon er bij staat, en maakt de koppeling op het tabblad 'algemeen' 'alleen-lezen' (read only) werkt prima ;-)

y@ri
17 november 2006, 14:31
Pffffffffffffffffffffffff tjongejonge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frison je hebt gelijk...dat ik daar zelf nou niet aan gedacht heb!!!!

aliberto
17 november 2006, 17:00
ik heb vandaag ook internet explorer 7 gedownload , maar heb het gevoel alsof ik een bril nodig heb of eerder een 3d bril op mijn hoofd heb.

ik had namelijk de test gedaan om je letters te verbeteren, hoe kan ik dit ongedaan maken. Dit is erg vermoeiend om naar te kijken

pimspage
17 november 2006, 17:12
ik had namelijk de test gedaan om je letters te verbeteren, hoe kan ik dit ongedaan maken. Dit is erg vermoeiend om naar te kijkenIk heb het ook meteen uitgezet. :mrgreen:
Dat kan via:

Extra
Internet-optie's
tab Geavanceerd
gedeelte Multimedia
en dan vinkje weg bij: Altijd ClearType voor HTML gebruiken...

aliberto
17 november 2006, 17:18
Hartstikke bedankt Pimspage.

heb het uitgeschakeld en is weer zoals oud en vertrouwd, dus minder vermoeiend

nogmaals dank je

pimspage
17 november 2006, 17:22
Hartstikke bedankt Pimspage.

heb het uitgeschakeld en is weer zoals oud en vertrouwd, dus minder vermoeiend

nogmaals dank je
Graag gedaan... (A)

SmoothJ
17 november 2006, 18:59
HELP !!!

Ik wil IE7 installeren. Maar ik krijg meteen de volgende melding: "De huidge taal van het besturingssysteem wordt niet door deze installatie ondersteund." Terwijl dat mijn besturingssysteem gewoon in het Nederlands is.

Wie helpt me?

Frison
17 november 2006, 19:00
Taal instellingen in NL instellen ;-)

SmoothJ
19 november 2006, 14:59
Taal instellingen in NL instellen ;-)

Dat zei ik dus, alles staat in het Nederlands. Ik snap er echt niks van. Is er echt niemand die me kan helpen??

avv
19 november 2006, 15:29
En je hebt de Nederlandse IE7 opgehaald via WindowsUpdate?

SmoothJ
19 november 2006, 20:39
En je hebt de Nederlandse IE7 opgehaald via WindowsUpdate?

Nee, via de link hier van computeridee.

ctrlaltdelete
19 november 2006, 21:15

SmoothJ
20 november 2006, 14:56

Dat is hetzelfde bestand als die ik hier op CID heb gedownload. Heb hem toch maar gedownload en geprobeerd en weer dezelfde melding!!!!

HELP !!!!!!

emieljanssen
20 november 2006, 17:55
Voor wie er iets aan heeft.

Ik heb IE 7 ook ge´nstalleerd, maar sinsdien werkte mijn all in one HP PSC 2110 niet meer goed.
Printen ging goed maar scannen en kopiŰren ging zowel handmatig op het apparaat als
via de HPdirigent niet meer.Via een chatsessie met de helpdesk van HP hoorde ik dat
deze serie niet overweg kan met IE7 en kreeg een link voor nieuwe software. Na een urenlange installatie kan ik weer via de dirigent (wat nu solution center heet) scannen en kopiŰren maar handmatig lukt nog steeds niet.

Emiel

computerproblemen
27 november 2006, 19:22
is het ook op een of andere manier te installeren op een xp pro sp1 pc

FooBar
27 november 2006, 19:28
Ja, dat kan, door eerst SP2 te installeren, en daarna IE7.

Met andere woorden: als je SP2 niet wilt installeren (om welke reden dan ook), zal het helaas niet gaan. Gaat trouwens ook niet als je Windows niet door de WGA-validatie komt, omdat je bijvoobeeld een niet helemaal zuivere Windows versie hebt.

computerproblemen
28 november 2006, 14:38
en als sp2 er niet op kan gaat het dus niet

FooBar
28 november 2006, 15:24
SP2 moet er op kunnen, je hebt immers te maken met Windows XP.

Als een niet-legale windows de reden is dat je SP2 niet kan installeren, dan kun je IE7 ook wel vergeten. Een legale versie van Windows is namelijk een vereiste om IE7 te kunnen installeren.

computerproblemen
29 november 2006, 14:58
ik heb nog maar 800 mb vrije ruimte daarom past het niet. de harde schijf was in totaal maar 3,2 GB groot.

rajo
29 november 2006, 15:20
Nieuwe schijf misschien zo duur zijn ze niet meer

jan48
30 november 2006, 20:53
Kan deze gewoon over IE6 heen?

ctrlaltdelete
30 november 2006, 21:28
Kan deze gewoon over IE6 heen?

Ja.

Toch kan het geen kwaad om even je favorieten te exporteren naar een veilig plekje.

jan48
11 december 2006, 08:50
Hoe krijg in nu een site uit favorieten, als snelkoppeling op mijn bureaublad?

reintje
11 december 2006, 11:52
Hoe krijg in nu een site uit favorieten, als snelkoppeling op mijn bureaublad?

Klik de site aan en sleep die vanuit de browser naar het bureaublad.

jan48
11 december 2006, 21:57
Klik de site aan en sleep die vanuit de browser naar het bureaublad.

Het is wel wat omslachtig, maar het werkt, bedankt voor deze tip.

gaargast
22 december 2006, 20:06
Ik vind IE7 echt een geweldige goed werkende browser.. er is alleen 1 probleempje. telkens als ik scroll gaat IE nog een paar regels verder, zonder dat ik zelf doorscroll. weet iemand hier iets op? in andere programma's gaat het wel normaal

jan48
22 december 2006, 21:59
Ik vind IE7 echt een geweldige goed werkende browser.. er is alleen 1 probleempje. telkens als ik scroll gaat IE nog een paar regels verder, zonder dat ik zelf doorscroll. weet iemand hier iets op? in andere programma's gaat het wel normaal

Kijk eens bij je muis instellingen, ik heb die op 3 staan, en dat werkt goed.

aliberto
23 december 2006, 00:19
Vorige week had ik een probleem op mijn andere pc, namelijk daar werden websites, zoals pcmweb.nl of computeridee.nl niet goed weergegeven ofzelfs niet weergegeven. Ook is dit nu het geval met mijn andere pc.

In sommige gevallen wil je dan een nieuwe pagina openen en krijg je de melding pagina bezet.

Het schijnt te maken te hebben met het privacy rapport. Maar meer kan ik er niet op uit maken. heb IE7 al verwijderd en na herstarten van pc weeropnieuw geinstalleerd en problemen bleven bestaan. Pagina verversen helpt ook niet. En je geschiedenis verwijderen helpt tevens ook niet

Iemand suggesties??

Of is de beste suggestie IE7 eraf te gooien?

Alvast bedankt

ctrlaltdelete
23 december 2006, 00:36
Ik heb geen enkel probleem met de genoemde website's in IE7

Zet IE7 eens terug naar standaard instellingen?

aliberto
23 december 2006, 00:39
Cad ik kreeg net deze melding weer, misschien dat deze je bekent voorkomt

9902

ik zal alles op standaard waarden nu zetten, laat je zo weten hoe wie wat.

Update:

Tot nu toe is het probleem opgelost lijkt het wel, mocht het in de toekomst weer gebeuren, dan kom ik weer klagen :)

Bedankt voor je informatie CAD

aliberto
23 december 2006, 05:18
het was maar voor tijdelijke aard qua oplossen, nu weer problemen, zie foto's

9904

en deze

9905

Zou dit een bug in IE7 zijn??

Ik heb niets aan de Internet Explorer instellingen veranderd, hooguit mijn geschiedenis geleegd en mijn hardeschijf gedefragmenteerd. Lijk mij niet echt veel bijzonders.

gaargast
29 december 2006, 19:00
Kijk eens bij je muis instellingen, ik heb die op 3 staan, en dat werkt goed.
dacht ik ook aan jan48, dat is het alleen niet. ik heb alle muisinstellingen bekeken maar daar licht het niet aan. Ik heb een draadloze muis, maar daar zou het niet aan kunnen liggen omdat hij het in andere programma's(en in IE6) het wel normaal deed, maar hij blijft dus nog altijd zonder dat ik het wil doorscrollen in IE7, heeft iemand een andere oplossing?