View Full Version : Planet Top
haagseron
1 oktober 2006, 16:04
Al een paar jaar heb ik internet via Planet.
Niks anders dan lof.
In 3 jaar maar 1 keer geen verbinding gehad maar dat kwam toen door die zonnevlekken.
Kreeg pas een mailtje met een enqete wat ik van de helpdesk vond.
Daar kon ik niks op antwoorden want ik heb ze nog nooit nodig gehad.
Mischien niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar.
Gr. Ron
Edmoor
1 oktober 2006, 16:49
Dat is mijn ervaring met Planet ook. (Y)
tjoekse
1 oktober 2006, 21:22
hun nieuwsserver retentie,moet wat tegen vallen
Syntax Terror
1 oktober 2006, 23:57
Mja, de retentie ligt rond de 4-5 dagen. Het is wat weinig, maar ik vind het zelf geen onwijze ramp.
Ik heb eigenlijk maar 1x een probleem gehad in de afgelopen 4 of 5 jaar dat we bij Planet zitten, maar dat zat in de wijkcentrale en was dus een probleem bij KPN. Allemaal erg snel opgelost in samenwerking met de Planet helpdesk. (Waar iemand met verstand van zaken zat(!!), dat ben ik weleens anders tegengekomen)
Al met al inderdaad niet de goedkoopste, maar ik vind het een prima provider. :)
evertgum
2 oktober 2006, 10:39
Wacht maar tot je een keer van provider veranderd.
Dan begint pas de ellende bij planet.
Syntax Terror
3 oktober 2006, 22:46
Wacht maar tot je een keer van provider veranderd.
Dan begint pas de ellende bij planet.
Ik zou niet weten waarom ik überhaupt weg zou willen gaan bij Planet.:)
Het Net, @Home, Casema/Wanadoo, ik heb ze bij diverse kennissen gezien en allemaal hebben ze net zoveel zin om klanten te laten gaan. Mocht overstappen bij Planet dus inderdaad erg moeilijk gaan, dan zijn ze (helaas) niet de enige.
yoteun
4 oktober 2006, 19:15
Ik kan me er bij aansluiten dat planet goed is.
Zelf heb ik ook een aantal (4) jaar planet internet.
Heb wel eens wat storingen gehad, maar dat werd ook wel weer goed opgelost.
fredvw
26 oktober 2006, 18:32
Heb bijna 6 jaar bij Planet gezeten. Sinds Maart internetplusbellen. 1 doffe ellende. Heb het per 12 september op kunnen zeggen wegens wanprestatie Planet. Blijven gewoon abbogeld afschrijven. Helpdesk onbereikbaar. Planet is nix meer vergeleken met 6 jaar terug.Het is treurig gesteld met die HELdesk van die amateurs.
Starx
28 oktober 2006, 12:13
Planet is TOP!
We hebben al 9 jaar internet van ze (toen nog WXS)
InternetPlusBellen werkt ook gewoon goed (heerlijk dat gratis bellen na 7 uur, en in het weekend)
Geen problemen mee gehad, nooit de helpdesk hoeven bellen
10/10
heuvel4
1 november 2006, 09:51
Heb jarenlang een adsl abonnement bij Planet.
Ik wil nu van provider veranderen (Planet is nu wel erg duur) en dan bij Casema Internet, Telefoon en TV nemen.
Het opzeggen bij Planet is een ramp. Ik vind dat ik op tijd en correct mijn abonnement heb opgezegd, maar Plant reageert gewoon niet op je brieven en emails. Telefonisch ook onbereikbaar. Zie ook de vele klachten hierover op andere websites/forums. Ook hun administratie schijnt een ramp te zijn.
Dus wees gewaarschuwd voor Planet !
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.