PDA

View Full Version : altijd veilig op internet

whibbie
26 januari 2006, 14:26
nooit geen zorgen meer dat je onveilig op internet surft, dat wordt voor je gecontroleerd.
http://www.AangepastDoorModje.tk

vlc
26 januari 2006, 17:29
Larie noem ik dat, daar begin ik zelfs niet aan, vooral na uw eerste pagina!

FooBar
26 januari 2006, 19:14
Dit is geen surftip, dit is eerder reclame!

Je kunt net zo makkelijk zelf je pc even scannen: hier (http://security.symantec.com/sscv6/default.asp?productid=symhome&langid=nl&venid=sym) bijvoorbeeld, gratis!

downforce.rvs
26 januari 2006, 19:42
Dit gaat egt nergens over pc laten scannen |-)

net of niemand een virusscanner heeft of hitman pro

whibbie
26 januari 2006, 19:53
tjonge, alsof je met een virusscanner en hitman pro veilig bent.
Ik kan zo de hex code van een bestaand virus veranderen en dan ziet geen enkele virusscanner hem meer.
en ik niet alleen hoor,
ik scan de buitenkant van je pc anders dan jullie denken.
als het zo simpel was als jullie voorstellen dan zou ik ook zeggen"dat kan ook wel gratis"

whibbie
26 januari 2006, 20:17
Ik durf te stellen dat antivirus software maar 80% tegenhoudt.
de andere 20% worden herschreven en dwalen gewoon rond op het net + de nieuwe natuurlijk.

FooBar
27 januari 2006, 10:30
Als jij de hex code (wat dat dan ook moge zijn, krijgt het virus een andere kleur dan?) van een virus moet veranderen om zo je brood te kunnen verdienen: zielig.

Ik geloof niet dat mensen bereid zijn 25 euro per maand te betalen voor een of andere scan, waarvan niet eens duidelijk is wat er nou precies allemaal gescand wordt.

25 euro per maand, dat is 300 euro per jaar. Mocht je pc in de soep lopen door wat dan ook, dan kun je dat voor minder dan dat bedrag ook laten herstellen door een computerzaak. En als je pc niet in de soep draait, dan heb je dat weer mooi bespaard.

En ja, wij denken misschien zo simpel, maar zo simpel is het ook. Ik heb nu meer dan twee jaar m'n eigen laptop, met continu-internetaansluiting. En nog nooit last gehad van een virus. Geluk? Ik denk het niet. Gewoon beetje opletten dat je de mailtjes met 'your account information.zip' etc niet opent.

Ik blijf erbij: geen tip, maar reclame om goedgelovige mensen geld uit de zak te kloppen.

whibbie
27 januari 2006, 14:11
lezen wat er staat..ik KAN.
en ik ben niet alleen.
hackers gebruiken deze tactiek nou eenmaal.
ff uitleg: antivirus software ziet aan de hex code van een virus dat het eenvirus is.
verander je die code dan zien ze hem niet meer..maar hij is er wel!
Re: nog nooit last van virussen gehad
.
tja, als je ze niet ziet dan weet je het niet he?

FooBar
27 januari 2006, 14:45
Als ik er een had gehad, dan had ik vast wel aan m'n pc gemerkt dat er iets niet in de haak was (harde schijf voortdurend actief, een of ander proces actief wat er niet hoort, etc).

En ja, ik lees wat er staat:
Ik scan de buitenkant van je pc...
Hoe moet ik dan weten dat je niet alleen bent?

En als er geen virussen met gewijzigde hex-code zouden zijn, konden jullie je dienst wel opdoeken, want dat kon iedereen z'n pc zelf voldoende beveiligen. Dus je moet toch je brood verdienen met hex-gewijzigde virussen, of je ze nou zelf maakt of niet.

Animal
27 januari 2006, 18:51
Een vreemde in je pc laten neuzen ,en daar ook nog eens geld voor betalen.
Dat lijkt me pas echt ONVEILIG.
Dit is ook nog reklame ,wat volgens de huisregels helemaal niet mag.

whibbie
28 januari 2006, 00:42
niet IN maar buitenkant pc, ik kan dus NIET zien wat er op staat!
ach, 55 rijden waar 50 staat mag ook niet.

avv
28 januari 2006, 00:45
Ik had al eerder even snel gekeken op de site, en mijn wantrouwen was gelijk gewekt. Veilig en .tk sites?

Ik heb Modje gemaild met het verzoek hiernaar te kijken.

Sent_NL
28 januari 2006, 02:55
ff uitleg: antivirus software ziet aan de hex code van een virus dat het eenvirus is.
verander je die code dan zien ze hem niet meer..maar hij is er wel!
Alsof ze aleen naar die hex-code kijken.... Dacht het niet. Er wordt wel degelijk naar meer gekenen waaraan ze kunnen zien of het eventueel een virus is o.i.d..

ik scan de buitenkant van je pc .....Ik vind het knap als jij de buitenkant van mijn pc kan scannen. Dan zal je toch even lang moeten komen om dat te doen. Daar komt bij dat mijn pc aan de buitenkant geen virus heeft, hij is niet eens verkouden.... :mrgreen: :mrgreen:

Modje
28 januari 2006, 03:54
Is inderdaad reclame.

Modje
29 januari 2006, 03:52
Ik heb de overbodige zooi die hier in is komen te staan sinds gister verwijderd.

Whibbie; Het is reclame omdat je er geld voor vraagt, vandaar dat ik het hier niet wil. Verder zou ik het niet weten want ik heb je site verder niet bekeken. Ik 'poets' mijn eigen computer.