PDA

View Full Version : Surfsnel-adsl

limar
31 oktober 2005, 21:05
Hee,

Ik overweeg een adsl-abonnement te nemen bij surfsnel-adsl van interNL.net. Wie heeft hier goede dan wel slechte ervaringen mee? Ik ben met name geinteresseerd in het ADSL2+ abonnement.
Alvast bedankt voor jullie reacties!

BlackTiger
1 november 2005, 01:05
Ik heb geen ervaringen met interNL.net. Maar ik zag net wel een prijs voor 10 mbit voor 32,95 bij hun.
Als ik jou was zou ik eens bij Wanadoo gaan kijken, 22,95 het eerste jaar, daarna 23,95 voor 20mbit.
Als je telefonie erbij neemt is het 5 euri per maand duurder, wel bellen naar vaste nummers is dan gratis door het hele land.
Ik heb echter geen ervaring met de kwaliteit van Wanadoo, wel met die van TweaDSL, deze liggen echter wat duurder in prijs, de service is echter uitstekend. Via Tweakdsl met het 20mbit Tiscali abo van hun, zit je aan 39,95 per maand, het leuke is dat er wel een uitstekende newsserver gratis bij zit.
Het ligt dus maar aan wat je wilt en zoekt en wat je wilt uitgeven en waar je prioriteiten liggen.

avv
1 november 2005, 01:08
Nou, ik zou voorzichtig zijn met Wanadoo. Ik ben ook actief op het ADSLforum, en de klachten over de LiveBox en over Wanadoo zijn rijkelijk vertegenwoordigd. Zeker als je een netwerkje wilt hebben of poorten wilt forwarden.

BlackTiger
1 november 2005, 01:26
Daar hoor ik ook wel wat van, maar dat kan misschien met een firmware upgrade ofzo t.z.t. opgelost worden.
Zou het wel fijn vinden als er mensen zich melden met een Livebox en de ervaringen ermee.
Wanadoo is een van de eerste die zo'n all-in-one apparaat op de markt heeft gezet en Versatel heeft er dacht ik ook wat probleempjes mee, maar het staat nog allemaal in de kinderschoenen.
Ben reuze benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, gezien mijn interesse om te switchen naar adsl2+ binnen een half jaar ofzo.

avv
1 november 2005, 01:33
@BlackTiger: ga maar eens kijken op www.adslforum.nl