PDA

View Full Version : wanadoo livebox internet valt steeds weg helpdesk geen oplos

Ridefree66
13 augustus 2005, 11:20
Ik heb ben sinds kort (twee weken) over van wanadoo lite____kpn , na advies van wanadoo over op wanadoo family + telefonie.

LIVEBOX problemen

sinds de installatie om de zo veel tijd uitval van internet of telefonie....de telefonie is jammer dan.....maar dat het internet steeds uitvalt is triest word hier helemaal knettergek van.
het gebeurd om de 10 minuten of iets langer.....
steeds resetten of stekker er uit (advies van de helpdesk) en dan begint het toch weer.....de wanadoo family aansluiting is al opgeleverd.....maar de kpn adsl aansluiting is ook nog aanwezig tot 22-08...kan het hier aan liggen twee adsl signalen.
de wanadoo helpdesk bied geen oplossing.....moeilijk aan de lijn te krijgen...
heb al gedreigd de automatische incasso's te stoppen....andwoord was dan sturen wij een incasso bureau....
in twee weken van een tevreden wanadoo klant, naar een zeer ontevreden.

.wie weet raad......

avv
13 augustus 2005, 12:04
Hoe weet je dat het aan de Livebox ligt? Probeer ook eens te internetten op je Wanadoo account met je oude modem. Zorg er zelf voor dat je PC niet verantwoordelijk is, en doe spyware en virusscans.

Verder zijn er al veel problemen bekend over de Livebox. Zie bijvoorbeeld ook hier (http://www.adslforum.nl/forum.asp?FORUM_ID=32), waar het meeste geklaag gaat over Wanadoo en de Livebox.

Ridefree66
13 augustus 2005, 12:07
het ligt aan het modem....als ik m reset dan heb ik weer verbinding...... met mijn oude modem werkte alles wel zonder problemen.....maar op de livebox heb ik nu ook telefonie....ook een jaarabonnement.....6 euries extra.....als ik met mijn oude modem verder ga zonde van de 6 euro...snap ie....p.s bedankt....en ik ga ook nog die link van je bekijken.....

avv
13 augustus 2005, 12:48
Het oude modem is alleen om te testen, ik ging er ook vanuit dat je verder wilt met je LiveBox. Sterkte |-)

Ik heb gelezen dat het soms nodig is om een firmware upgrade te doen, maar controleer dat ook op die link van me.

Ridefree66
13 augustus 2005, 14:08
heb na al die problemen....andere telefoon stekker en kabel gemonteerd......nu al een half uur geen internet uitval....hopelijk zijn nu de problemen over.....

hou jullie op de hoogte....groeten :-)

Ridefree66
14 augustus 2005, 20:19
steeds last van internet uitval.....+ telefonie......nog steeds problemen met de life box dus.

ben benieuwd wat wanadoo hier aan gaat doen.