PDA

View Full Version : mail yahoo in outlook

engelse bulldog
10 juni 2005, 22:07
ik heb een probleem met het verzenden van mails en het antwoorden op mails van diverse yahoo groups in outlook.
alle mails van de groepen (en van andere) komen gewoon binnen in outlook, alleen als ik een antwoord wil geven aan iemand van de yahoo groep komt die mail niet aan. als ik iemand anders een mail stuur, is er niets aan de hand.
via webmail van mijn provider gaat versturen wel goed naar yahoo.
ik heb dit probleem nu 3 dagen en weet niet hoe ik het kan oplossen (het is altijd goed gegaan toe nu). Wie helpt mij...

lo4u2
11 juni 2005, 00:58
Wat staat er in de log file ? Welke foutmelding wordt gegeven bij het verzenden ?

engelse bulldog
12 juni 2005, 09:12
hoi, weet niet precies wat je bedoeld met log file :-S , maar na 4 uur krijg ik een bericht terug van mijn provider dat de mail niet is aangekomen naar de yahoo groep met de volgende tekst: Deferred: No such file or directory
(het adres is goed geschreven, dat heb ik al nagekeken)

engelse bulldog
12 juni 2005, 09:12
en er wordt geen foutmelding gegeven bij het verzenden

lo4u2
16 juni 2005, 01:41
ook al geprobeerd gewoon via de website van mail.yahoo.com ??
Die melding die je kreeg, lijkt erop dat die groep niet bestaat. (of dat die groep geen mail van buitenaf kan of wilt ontvangen)

engelse bulldog
16 juni 2005, 19:24
thanks voor je reactie, maar die groep bestaat wel degelijk en kan ook mail ontvangen. ik heb nu een gmail account aangemaakt en daar lukt het wel gewoon.
het schijnt bij mijn provider te liggen (wanadoo), want meer mensen hebben er last van en die hebben allemaal wanadoo.
alleen wanadoo heeft er nog geen oplossing voor!!!

lo4u2
26 juni 2005, 19:11
p.s. wat je ook kunt proberen, is een speciale programma installeren voor yahoo mail: namelijk: Ypops! (met uitroepteken)
Dit proggie staat namelijk tussen het internet en jouw mail programma in: een soort proxie.
Als het goed is, kan je hiermee de Wanadoo tekorten omzeilen. Namelijk met Ypops kan je namelijk een andere smtp + pop3 poort opgeven. (dit ook instellen in je mail proggie: bijv. outlook ) http://yahoopops.sourceforge.net/
is de officiele site van Ypops!

suc6