PDA

View Full Version : Alles in een mailbox (outlook express)

VMSW
8 juni 2005, 09:08
In outlookexpress:
Vroeger had ik 2x een hotmail en 1x een hetnet adres. Bij outlook-express kwamen deze altijd netjes in een eigen mailbox (hetnet in de lokale mappen en hotmail had een eigen map).

Nu heb ik echter nog 2 e-mailadressen erbij (gmail en eentje van een eigen server). Helaas komen deze ook in het deel 'lokale mappen'.
Hierdoor komen 3, e-mailadressen uit in een box. Aangezien deze adressen verschillende functies hebben, is dit nogal vervelend.

Ik heb al zitten zoeken, maar hoe kan je zorgen dat elk e-mailadres een eigen box krijgt waar het in terecht moet komen?

Indien dit niet kan: weet iemand een ander programma die ook boxen heeft PER e-mailadres? (dus geen microsoft oulook :p, die doet het gezamelijk met ALLES)

BlackTiger
8 juni 2005, 19:08
Dit kun je instellen middels berichtregels.
In Outlook Expres staat dat bij Extra->berichtregels->email.
Daar kun je vanalles instellen, dus ook zelf een lokale map aanmaken en in die berichtregels instellen dat indien je een mailtje krijgt op dat adres, dit automatisch verplaatst moet worden naar die andere map.

VMSW
9 juni 2005, 10:34
VRESELIJK bedankt!
Echt, dit is heel belangrijk voor mij :D
Het werkt perfect.
(proud) (proud) (proud) (proud) (proud) (proud) (proud) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: