PDA

View Full Version : bericht beantwoorden in outlook

claris
7 juni 2005, 20:21
In outlook express kunnen we via een regelinstelling automatisch een antwoord zenden op een binnenkomend bericht.
Kan dit in outlook ook????
Op een andere manier dan via de afwezigheidsassistent want die werkt alleen via de Exchange Server.

BlackTiger
7 juni 2005, 23:08
Zou ook in Outlook onder berichtregels instelbaar moeten zijn.
Kijk eens bij Extra en dan Berichtregels of extra, email en dan berichtregels voor zover een van die opties voorhanden is in Outlook. Dat er berichtregels mogelijk zijn weet ik zeker, alleen weet ik niet meer de exacte locatie.

claris
8 juni 2005, 19:39
Heb geprobeerd via indelen een regel aan te maken met "beantwoorden met een specifiek sjabloon" maar krijg dit niet in werking. Ik zal wel iets verkeerd doen denk ik, maar wat????
Heb een sjabloon aangemaakt en in de regel verwezen naar dit sjabloon maar het wordt niet verstuurd. :-@

BlackTiger
8 juni 2005, 19:51
Huh? Ik heb de optie erbij staan "beantwoorden met een bepaald bericht" in Outlook Expres en Outlook moet die optie ook hebben voor zover ik weet.
Misschien is de sjabloonvorm niet goed ofzo? Ik kan helaas niet voor je kijken ik werk al lang niet meer met Outlook.
Ik gebruikte die optie om gewoon een bericht te sturen.

Misschien dat iemand hier die Outlook op z'n pc heeft staan je met het sjabloon verder kan helpen?