View Full Version : emailadres behouden na opzeggen provider
handstoffer
3 juni 2005, 14:24
Ik las in de consumentengids dat je het oude emailadres nog 2 maanden kan behouden na opzegging provider en door laten sturen naar je nieuwe mail adres, wie weet hier iets meer van
alvast bedankt
groetjes Handstoffer :-$
Logisch, als je je abo opzegt dat je je emailadres kwijtraakt. Ik heb de Consumentengids, maar ben er nog niet aan toegekomen. Het beste vraag je het na bij je (voormalige?) provider, onder verwijzing naar de Consumentenbond.
BlackTiger
4 juni 2005, 00:24
Het ligt helemaal aan je provider. Er zijn providers (bijv. @home) waarbij je nog bij je mailbox kunt na het opzeggen.
Let echter op met bijv. Planet Internet, deze sluit op de dag van opzegging ook je mailbox af, je kunt er dan niet meer bij. Het is onredelijk maar ze doen het gewoon.
Je krijgt wel netjes een brief dat hij afgesloten is en dat indien je binnen 3 maanden weer een abo neemt bij Planet, deze mailbox dan weer voor je ter beschikking komt. Dus ze hebben hem nog wel, maar je komt er gewoon niet meer op, ook niet meer met webmail.
Dus het beste is even navragen bij je eigen provider waar je weg wilt zoals Navy ook al aangeeft.
handstoffer
6 juni 2005, 11:03
Het zou toch een prima service zijn van de provider waar je alleen maar een goede naam door krijgt het ligt er maar aan waarvoor je kiest. OVER EN UIT
ik vind het van @home heel netjes dat ze deze service verlenen mijn complimenten
Maar ik heb het nagevraagd bij wanadoo en het bericht dat ik kreeg was dat het email adres niet werd uitgelezen door wanadoo. ^o)
nog bedankt voor jullie reactie's
met vriendelijke groet
Handstoffer
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.