PDA

View Full Version : hotmail opslag ruimte

ikkeweetniet
1 juni 2005, 14:32
Ik heb vernomen dat de opslag ruimte bij hotmail groter wordt, weet iemand hier meer over ?
Waar kan je eigenlijk nog meer goede gratis mail adressen vinden ?

FooBar
1 juni 2005, 14:45
Vóór eind juli wordt de opslagcapaciteit van je MSN® Hotmail®-account verhoogd van 2 MB tot 250 MB. De maximale grootte van je bijlagen wordt ook nog eens verhoogd van 1 MB tot 10 MB.

Ik hoop dat ik nu nog es 248 MB erbij krijg...want ik heb al een paar maanden 250 MB :-P

Ander goed gratis emailadres is Gmail (http://gmail.google.com) van Google. Meer dan 2250 MB opslagruimte (wordt iedere dag meer), en mogelijkheid om je Gmail via pop3 binnen te halen in je favoriete mailprogramma.

Alleen om een gmailadres te bemachtigen, moet je uitgenodigd worden door een bestaande gebruiker van gmail. Ik kan je wel een invite sturen als je interesse hebt. 'k heb er toch nog 100 :-O

hadeha
1 juni 2005, 15:43
bij lycos .nl 300mb je moet wel lycos free nemen die is gratis en ook via pop3 op je eiegen email binnen tehalen

ikkeweetniet
3 juni 2005, 09:00
Maar ik heb die verhoging van hotmail nog steeds niet jammer genoeg en heb zelf die mail ook niet gekregen (cry)
Ik wil wel een uitnodiging als dat kan, BEDANKT !

ikkeweetniet
6 juni 2005, 15:43
aub mijn reactie lezen :-S

FooBar
6 juni 2005, 22:46
Sorry...ben ff paar dagen niet op 't forum geweest :-$

Om je een gmail-uitnodiging te kunnen sturen heb ik je emailadres nodig. Als je je mailadres niet op het forum wil posten, dan stuur je mij maar even een email (jaspervries [at] gmail [dot] com).

BlackTiger
7 juni 2005, 00:41
Ik heb die mail over die verhoging wel gehad, alleen is hij nog niet doorgevoerd. Gmail kon ik krijgen, heb ik echter niet gedaan omdat ik er niet zo blij mee ben als m'n post gescand word.:)

marcootje
7 juni 2005, 20:24
@ TarUnited, heb jij die verhoging ook gekregen door je gegevens te veranderen?
Omdat amerikaanse "klanten" dit standaard kregen.

ik heb nog maar 25 Mb, maar als het goed is binnenkort ook 250 MB (proud)

FooBar
9 juni 2005, 11:58
@ TarUnited, heb jij die verhoging ook gekregen door je gegevens te veranderen?
Omdat amerikaanse "klanten" dit standaard kregen.

ik heb nog maar 25 Mb, maar als het goed is binnenkort ook 250 MB (proud)
Ja...dat is precies de reden...Ik ben toen in Beverly Hills gaan "wonen", en "rijke mensen" krijgen altijd alles als eerste... :-P
Helaas is microsoft erachter gekomen dat buitenlanders op deze manier een grotere mailbox konden krijgen, en hebben er een stokje voor gestoken...

Animal
9 juni 2005, 13:07
Zouw pas in juli zijn ,stond ook in die mail ,dus nog even geduld hebben.

ikkeweetniet
9 juni 2005, 13:55
jammer dat we nog zo lang moeten wachten maar...het zal het wachten wel waard zijn dnek ik want wat lijkt het me heerlijk zoveel meer ruimte !

BadBoyForLife
27 juni 2005, 00:12
Heel errug vreemd...
Kan me niet meer herinneren dat ik d'r iets speciaals voor hoefde te doen, maar heb al sinds zeker januari(het vermoeden is zelfs sinds eind vorig jaar) 250 MB voor hotmail en 1.0 GB voor Yahoo....
Ik kan me vaag herinneren dat m'n opslagruimte regelmatig overliep en dat ik daarna opeens 250 MB heb. ;-)
Het leuke is wel dat onomstotelijk vast staat dat je gratis 250 MB opslagruimte kunt hebben (hotmail) zonder te wachten... <;:o)

ikkeweetniet
27 juni 2005, 06:01
Ik heb vernomen dat het nu idd 250 mb is echt lekker een stuk meer dus maar bij mij is het nu nog 25 mb misschien komt die 250 nog wacht nog maar even af. 25 is nml ook al een stuk meer waar ik blij mee ben :-P

Animal
27 juni 2005, 10:16
Het was hier eerst 2 mb ,en is sinds enkele dagen van zelf 25 mb geworden.

Animal
27 juni 2005, 10:23
En sinds vandaag 250 MB. :lol: (^) :lol: (^) :lol: (^) :lol: (^) :lol:

ikkeweetniet
27 juni 2005, 12:06
oh hee bij mij jammer genoeg nog steeds 25 mb (N) 8o|

marientje
27 juni 2005, 14:04
bij mij ook (cry) :-@ :-@ :-@

ikkeweetniet
27 juni 2005, 14:13
gek toch dat het bij de een wel zo is en de ander niet
:-S

marientje
29 juni 2005, 09:17
sinds gisteren heb ik 250MB :D maar mn broertje bijv nog steeds maar 2MB :-S Misschien dat ze achtereen alle gebruikers meer ruimte geven, en niet ineens?

ikkeweetniet
5 juli 2005, 13:26
ik heb nog steeds 25 mb gelukkig al meer dan die 2 maar.....ben echt nog wachtende op die 250 want dat is helemaal HEERLIJK <;:o)

marientje
5 juli 2005, 16:33
mn broertje heeft nog steeds mar 2 MB. Rare gasten hoor, daar zo bij MS

FooBar
5 juli 2005, 19:54
Laat je broertje eens checken of hij ook bij de instellingen Nederland heeft gekozen bij de locatiegegevens in z'n hotmail-profiel (niet msn-profiel!)

Valerossi
5 juli 2005, 21:35
Ik denk idd dat ze niet iedereen tegelijk 250 mb geven. Bij mijn ene email-adres heb ik wel al 250 mb, bij de andere 25 mb (ivm Florida (H) ) een mijn derde heeft inmidels ook 25 mb. Maar de ene stond op Florida, maar die staat nu op Nederland. De andere twee hebben altijd op nederland gestaan. Je moet dus een geduld hebben.

marcootje
5 juli 2005, 22:37
ja inderdaad ff geduld hebben, je krijgt eerst 25 Mb en 30 dagen later krijg je automatisch 250 Mb

ikkeweetniet
10 juli 2005, 07:27
ik heb nog steeds 25 mb jammer genoeg (cry)

peoplehateme
10 juli 2005, 13:50
Hotmail gratis upgraden naar 250 mb
Ben je die 2mb van je Hotmail account ook zo zat? Maak er extragratis 250mb van. Verander de taal van je Hotmailaccount en verander je locatie naar een plek in de USA. En whoppa, binnen afzienbare tijd heb je er 250 megabyte bij. Hoe dat kan? Al in juni 2004 kondigde Microsoft dat de opslagcapaciteit van de webmail vergroot werd. Maar de rest van de wereld werd gediscrimineerd, en alleen dikke Amerikanen kregen de gratis upgrade. De instructies gingen al een paar dagen rond op sommige fora, maar het duurde even voordat de wijziging bij onze accounts werden doorgevoerd, maar weest gerust, het werkt! Lees verder voor de instructies.
UPDATE: Het bijwerken van profielen schijnt opeens wat langzamer te gaan dan normaal... Gewoon blijven proberen!
UPDATE 19 januari 2004: Microsoft is waarschijnlijk wakker geworden en het upgraden werkt wellicht niet meer. Probeer het gerust, en laat eventueel weten op redactie@geenstijl.nl of het wel of niet gelukt is. We krijgen gemengde berichten.

Stap 0: Open je Hotmail
Stap 1: Klik op Instellingen

Stap 2: Klik op Prive, en kies Mijn profiel

Stap 3: Invullen maar!
Bij Land kies je Verenigde Staten.
Bij Staat kies je Florida.
En postcode 33332 of een andere postcode in de USA. Florida werkt goed. Voor de jongeren onder ons is het verstandig om een geboortejaar in te vullen voor 1985, aangezien hotmail nog wel eens naar wil doen tegen minderjarigen. En verander voor de zekerheid ook de taal in het Engels.

Stap 4
Ga naar deze link, of als die niet werkt deze plek en druk vervolgens telkens op doorgaan. Met deze links log je uit, log daarna weer in. Let wel: maak een backup van je mail voordat je dit probeert!

Volgens sommige berichten duurt het enkele uren, bij onze test duurde het een dag of vier. Als de upgrade rond is, kan je je oude Nederlandse instellingen weer terugzetten.

Animal
11 juli 2005, 10:46
Je hoeft helemaal niks te doen.
Je gaat vanzelf van 2 mb naar 25 mb ,en een tijdje later naar 250 mb.
Gewoon gratis .
Gewoon even geduld hebben.
Je moet je hotmail wel actief gebruiken ,anders duurt het misschien wel langer ,of krijg je misschien wel niks bij.

peoplehateme
11 juli 2005, 12:22
Als je dit doet dan heb je het binnen 3 dagen, das sneller dan w8ten op je mb. Dat kan weken duren.

ikkeweetniet
11 juli 2005, 13:24
ja maar opzich blijf ik liever gewoon Nederlander zal ik maar zeggen. Een vriendin van mij had zo iets nml ook gedaan en haar geboortedatum stond verkeerd en in Amerika mag je niet onder de 18 zijn ofzo en toen ging alles mis met haar account dus.....ik wacht toch maar en...........zij heeft hem nu weer op NL gezet maar zij hefet nog geen opwaardering, zou dat daar mee te maken hebben ?

p.s. Wat een onaardige avantar heb jij peopelhate me of zie ik dat verkeerd ? 8-)

marcootje
11 juli 2005, 22:17
wat Peoplehateme zegt klopt gedeeltelijk, maar je moet net zo goed wachten (30 dagen) totdat je de 250 MB krijgt, je begint met 25 MB en als trouwe klant krijg je dan automatisch 250 MB

Ik heb het zelf ook zo gedaan dus, maar nu heb ik gewoon de nederlandse hotmail met 250 Mb, dus gewoon ff geduld hebben

ikkeweetniet
12 juli 2005, 06:55
Ik zal geduld proberen te hebben ! |-)