PDA

View Full Version : Hotmailaccount in thunderbird?

Snappie
1 juni 2005, 13:51
Sinds net heb ik thunderbird e-mail op de pc gezet en ingesteld (beter laat dan nooit :-$ )
Hij werkt met m'n gewone account van chello perfect, ik vraag me alleen af of het net als in outlook express, mogenlijk is een hotmailaccount in thunderbird aan te maken.
Wie het weet mag het zeggen en gelijk uitleggen hoe dat gaat :-P (of niet gaat)
Ik zou dus graag dit beeld van outlook express graag in thunderbird willen zien:

EdwinV
1 juni 2005, 14:03
Normaal gesproken gaat dat niet werken, maar hier (http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=47212) hebben ze wat mogelijkheden neergezet dacht ik.....

Succes ermee :wink:

Snappie
1 juni 2005, 20:20
Thunderbird ondersteund hotmail idd niet, dus heb ik de volgende keuze's:
1. Thunderbird eraf en weer met OE werken.
2. Thunderbird erop laten en hotmail via Firefox openen.
3. Thunderbird erop laten en een extra progje op de pc bijzetten en laten draaien (hotmail popper)

Heb voor optie 1 gekozen, ging tot op heden goed en ik vind het gewoon handig dat wanneer ik OE open, ook hotmail gecontroleerd wordt op post.

Maar bedankt voor de link Edwin (B) of (C) wat jij wil :mrgreen:

Navy
1 juni 2005, 20:39
Thunderbird eraf? Waarom? Is toch helemaal niet nodig! Ik heb TB naast OE en OE gebruik ik alleen voor Hotmail, mijn andere accounts houd ik bij met TB. Heb zelfs in OE aparte mappen aangemaakt zodat ik alle Hotmailtjes op mijn PC kan opslaan: nieuwe berichten sleep ik gewoon naar de juiste map, idem met verstuurde berichten.

FooBar
1 juni 2005, 20:47
Dan heb je dus nog twee verschillende dingen naast elkaar. Kun je netzogoed via internet inloggen op je hotmail.
Het gaat Snappie er juist om, alle mail in 1 toepassing bij elkaar te hebben.

Maar ik zou gewoon van hotmail afstappen, en Gmail nemen: meer opslagruimte, en pop3 ondersteuning, zodat je je mail gewoon in je favoriete mailprogramma kunt openen.

Snappie
2 juni 2005, 02:18
@tarunited,

Je begrijpt waar het me om gaat, mare gmail hmmmmmm, lees dit effe:
http://www.gmail-is-too-creepy.com/

FooBar
2 juni 2005, 08:53
tja...als je vreest voor je privacy door het gebruik van Gmail, dan moet je het niet gebruiken. De keus is aan jou. Maar meer dan 2 GiB opslagruimte, een krachtige zoekfunctie en pop3 ondersteuning... Ik maak me niet zo druk over m'n privacy, en daarbij, bij google kan men toch geen Nederlands lezen :-P

Navy
2 juni 2005, 15:32
Kun je netzogoed via internet inloggen op je hotmail
Tuurlijk niet. Gewoon OE opstarten en Hotmail wordt opgehaald. Simpel. TB opstarten en overige mail wordt opgehaald. Ook simpel. Heb Hotpopper ooit uitgeprobeerd, maar gaf mij te veel problemen.

Snappie
2 juni 2005, 16:23
Kun je netzogoed via internet inloggen op je hotmail
Tuurlijk niet. Gewoon OE opstarten en Hotmail wordt opgehaald. Simpel. TB opstarten en overige mail wordt opgehaald. Ook simpel. Heb Hotpopper ooit uitgeprobeerd, maar gaf mij te veel problemen.

Jahaaaa, maar als ik nu OE opstart wordt alle mail (hotmail en gewone account) opgehaald met één klik op één progje.( en ik ben een lui mens (proud) )
Dus.................................... :mrgreen: :mrgreen:

Aladin
2 juni 2005, 16:46
met nieuwere (gratis)hotmail accounts wil het in outlook ook niet meer.
zit er geen forwarding optie in hotmail eigenlijk?

Navy
2 juni 2005, 17:48
en ik ben een lui mens Ik durf je niet tegen te spreken. :-# :lol:

FooBar
2 juni 2005, 19:44
met nieuwere (gratis)hotmail accounts wil het in outlook ook niet meer.
Klopt. "Om de stormvloed spam verstuurd via gratis hotmail-adressen tegen te gaan", aldus Microsoft. Niks aan te doen.
Het scheen dat aan deze optie ook voor oudere hotmail-adressen een einde zou komen april dit jaar. Nog niks van gemerkt. Doet 't nog steeds...

zit er geen forwarding optie in hotmail eigenlijk?
Nee, helaas.

purpledog
2 juni 2005, 19:55
Whaha, wat een grappige site

Snappie
2 juni 2005, 20:03
Whaha, wat een grappige site :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S

FooBar
2 juni 2005, 20:04
Whaha, wat een grappige sitewie z'n site?

Snappie
2 juni 2005, 20:30
Whaha, wat een grappige sitewie z'n site?
Nou, ik heb net de jouwe bekeken en de "comics" zijn wel héél grappig.

hhroel
1 februari 2007, 22:56
Via zogenaamde plug-ins zou het nu mogelijk moeten zijn je hotmail in thunderbird in te lezen. Ik heb het geprobeerd maar nog niet voor elkaar gekregen. Weet iemand hier meer van?