PDA

View Full Version : Kent u het gemak van de webmailbak?

Redactie - Nico
23 mei 2005, 13:51
Webmail
Afgelopen vrijdagavond heb ik vrienden uit de brand geholpen. Ze zouden de volgende dag vertrekken per vliegtuig naar de VS, maar wilden iemand nog iets vragen. Ze hadden geen e-mailadres, wel een website. Ik bood aan te proberen via die website een algemeen e-mailadres te vinden. Daar een bericht naar sturen en in de onderwerp-regel de naam van die iemand op te nemen. Kan de secretaresse direct zien naar wie het bericht moet worden doorgestuurd.
Zo gezegd, zo gedaan. Ze bleken een webmailadres te hebben: zeepost.nl. Van iets anders dan hotmail had ik nooit gehoord. Maar die naam zeepost heb ik onthouden. Zondagavond heb ik ze een bericht gestuurd, gewoon om te groeten en om te vernemen of ze een goede vlucht hadden gehad.
En vandaag start ik mijn werkdag op de redactie en zie een map liggen met kopij voor nummer 14: webmaildiensten.
Bestaat er nog toeval? Ik vind van wel
Nico

jgprutser
23 mei 2005, 14:50
Tuurlijk bestaat toeval. Anders is er geen toeval meer. Maar mooi dat het zo kan

BlackTiger
23 mei 2005, 17:54
Van iets anders dan hotmail had ik nooit gehoord
Zeker mooi dat het zo kan, maar eerlijk gezegd (ik wil echt niet bot zijn) dacht ik toch dat mensen die op de redactie van een computerblad werken, op zijn minst een minimale kennis van computers en internet hebben. Dat men dan nog nooit van iets anders dan hotmail gehoord heeft valt me behoorlijk tegen. :roll:
Zeker gezien yahoo.com ook al jaren bestaat en bijv. Gmail toch wel heel erg in het nieuws is geweest de laatste tijd.....