View Full Version : Outlook strandt steeds op hetzelfde mailtje
Bij ophalen van de post gaat Outlook van bijv. de 52 berichten, steeds door tot nr. 34 en blijft dan hangen. De server reageert dan niet meer.........Wat is hier aan te doen? Als ik vervolgens stop, de 33 binnengehaalde berichten verwijder en Outlook afsluit, opnieuw open en weer op verzenden klik, begint het ritueel opnieuw Wie weet raad.....
BlackTiger
22 mei 2005, 00:44
Via webmail inloggen en dan de berichten doorkijken.
Waarschijnlijk verslikt je virusscanner zich op dat mailtje, ik heb dat ook al eens gehad met Norton en kreeg het maar niet binnen. Toen de preview van mails even uitgezet zodat ze niet geopend werden en virusscanner uitgeschakeld en hups, geen problemen meer. Nadeel hiervan is dat het risico's met zich meebrengt en je een aantal mailtjes ongeopend zult moeten verwijderen.
Vandaar dat je het beste even via webmail kunt inloggen en daar alvast verdachte mailtjes verwijderen, goede kans dat je daarna met Outlook geen problemen meer hebt om de rest op te halen.
Bedankt, Blacktiger, maar het probleem is inmiddels opgelost:Ik heb de mail via Microsoft Outlook binnengehaald en alles werkt weer naar behoren. Misschien een tip weer voor anderen......
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.